شناسهٔ خبر: 47085384 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قطر: حمله به نمازگزاران مسجد الاقصی نقض آشکار حقوق بشر است

وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، آن را نقض آشکار حقوق بشر دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه قطر در پی حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و نمازگزاران حاضر در آن با صدور بیانیه ای، این اقدام را محکوم کرد.

در این بیانیه وزارت خارجه قطر آمده است که این کشور با شدید‌ترین لحن حمله نظامیان اشغالگر صهیونیستی به صحن مسجد الاقصی و نمازگزاران آن را محکوم می‌کنیم.

وزارت خارجه قطر در این بیانیه می‌افزاید: حمله نظامیان اسرائیلی به مسجد الاقصی در حقیقت سبب تحریک احساسات میلیون‌ها مسلمان در اقصی جهان شده است.

این بیانیه می‌افزاید: حمله به نمازگزاران مسجد الاقصی نقض آشکار حقوق بشر و منشور‌های بین المللی قلمداد می‌شود و از این رو از جامعه‌ی بین المللی درخواست می‌کنیم تا برای توقف حملات اسرائیل علیه ملت فلسطین سریعا دست کار شود.

وزارت خارجه قطر در این بیانیه تاکید کرد: ما بر موضع ثابت خود در جهت دفاع از آرمان عادلانه فلسطین و حقوق مشروع ملت فلسطین، می‌ایستیم.

نظامیان رژیم صهیونیستی طی یورشی در روز جهانی قدس در‌های مسجدالاقصی را بستند و به نمازگزاران فلسطینی حمله کردند که این امر سبب مجروح شدن صد‌ها فلسطینی شد که واکنش‌های فراوانی را در پی داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما