شناسهٔ خبر: 47085303 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رضایی: مردم نسبت به کاندیدای دولتی و اصلاح طلب استقبال نشان نخواهند داد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نسبت به کاندیدای دولتی و اصلاح طلب استقبال نشان نخواهند داد، گفت که جریان انقلابی به عنوان منتقدان دولت مستقر و وضع موجود شرایط خوبی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور اظهار کرد: متاسفانه هنوز با وجود نزدیک شدن به روزهای انتخابات، نحوه چینش کاندیداها و سناریوهای انتخاباتی جناح ها مشخص نشده و نمی توان تحلیل درستی از انتخابات ارائه داد. بخشی از علت این موضوع به دلیل عدم رشد احزاب و فصلی بودن آنها است.

وی افزود: علاوه بر این سردرگمی در بین احزاب و نخبگان، هنوز فضای جامعه برای یک مشارکت حداکثری آماده نشده است. مردم گلایه های بسیاری از دولت مستقر و وضع موجود بابت معیشت و وضعیت زندگی خود دارند که برخی از آنها را بابت حضور در انتخابات دلسرد کرده است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در شرایط موجود وضعیت انتخابات را تحلیل کنیم جریان انقلابی به عنوان منتقدان دولت مستقر و وضع موجود شرایط خوبی دارند خصوصا اگر بتوانند اجماع و هم افزایی داشته باشند. از سوی دیگر با توجه به گلایه ها از دولت، معتقدم مردم نسبت به کاندیدای دولتی و اصلاح طلب که مسببان وضعیت موجود هستند استقبال نشان نخواهند داد. خصوصاً با توجه به اینکه کاندیداهای دولتی مجبورند در ایام انتخابات وضعیت فعلی را تایید کنند و حامی وضع موجود باشند.

وی در عین حال گفت: البته جریان انقلاب نباید از الان خود را پیروز انتخابات بدانند چرا که رقیب آنها نشان داده که توان ایجاد موج های کاذب و پروپاگاندای رسانه ای زیادی دارند.

رضایی در پایان چالش اصلی پیش روی انتخابات را احتمال کاهش مشارکت دانست و تاکید کرد که همه باید تلاش کنیم شرایط برای افزایش مشارکت فراهم شود که راهکار این قضیه افزایش امید مردم نسبت به تغییر وضعیت موجود است.

نظر شما