شناسهٔ خبر: 47085163 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رهبر معظم انقلاب:

سست‌ تر و بی‌ پایه‌ تر از منطق پوشالی تأسیس رژیم صهیونیستی چیست؟

صفحه مجازی نوجوان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری تصویرنوشته ای از بیانات ایشان در روز جهانی قدس را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز جهانی قدس نام گرفته است، به‌صورت زنده با امت اسلامی درباره مسئله فلسطین سخن گفتند. این سخنرانی به صورت زنده از شبکه‌های سیما و شبکه‌های برون مرزی پخش شد.

مقام معظم رهبری درباره تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین فلسطین فرمودند: " سست‌تر و بی‌پایه‌تر از منطق پوشالی تأسیس رژیم صهیونیستی چیست؟ اروپایی‌ها بنا بر ادعای خود، به یهودیان در سال‌های جنگ جهانی دوم ظلم کرده‌اند، پس باید با آواره کردن ملتی در غرب آسیا و کشتار‌های فجیع در آن کشور انتقام یهودیان را گرفت ...!
این منطقی است که دولت‌های غربی با حمایت بی‌دریغ و دیوانه‌وار خود از رژیم صهیونیستی به آن تکیه کرده و بدین‌گونه، همه ادعا‌های دروغین خود در باب حقوق بشر و دموکراسی را تخطئه کرده‌اند؛ و این ماجرای خنده‌آور و گریه‌آور بیش از هفتاد سال است که ادامه دارد و هر از چندی برگ دیگری بر آن افزوده می‌شود. "

بیشتر بخوانید

صفحه مجازی نوجوان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، تصویر نوشته‌ای را براساس بیانات امروز حضرت آیت الله خامنه‌ای در قالب پستی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

سست‌تر و بی‌پایه‌تر از منطق پوشالی تأسیس رژیم صهیونیستی چیست؟

انتهای پیام/

نظر شما