شناسهٔ خبر: 47084058 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رهبر انقلاب اسلامی:

از سنگ تا موشک/ وحدت بزرگترین سلاح اصلی فلسطينيان است

در پی سخنرانی رهبر معظم انقلاب، چندین تصویر‌ نوشته گرافیکی با محوریت صحبت های امروز ایشان به مناسبت روز جهانی قدس، در فضای مجازی منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، به مناسبت روز جهانی قدس، تصاویر و ویدئوهای کوتاهی از صحبت‌های ایشان در فضای مجازی منتشر شده است. سخنانی که نقشه راه برای وحدت بیشتر بین مسلمانان است.

" وحدت، سلاح اصلی

رهبر انقلاب: امروز وحدت بزرگترین سلاح فلسطینی‌ها است. دشمنان وحدت فلسطینی، رژیم صهیونیستی و امریکا و برخی قدرتهای سیاسی دیگرند، اما اگر از درون خود جامعه‌ی فلسطینی، وحدت‌شکنی نشود دشمنان بیرونی نخواهند توانست کاری بکنند. محور این وحدت باید جهاد داخلی و عدم اعتماد به دشمنان باشد. ۱۴۰۰/۲/۱۷"

وحدت بین مسلمانان

"از سنگ تا موشک

رهبر انقلاب: مجاهدت فلسطینیان و خون پاک شهیدان مقاومت، توانسته است این پرچم مبارک را برافراشته نگه دارد و قدرت درونی جهاد فلسطینی را صدها برابر کند؛ جوان فلسطینی یک روز با پرتاب سنگ از خود دفاع می‌کرد و امروز با پرتاب موشک نقطه‌زن به دشمن پاسخ می‌دهد. ۱۴۰۰/۲/۱۷"

از سنگ تا موشک

همچنین صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصویری نوشته‌ای را به شرح زیر منتشر کرد و نوشت: 

"سخن‌نگاشت | چرا مبارزه با رژیم صهیونیستی وظیفه همگانی است؟
‌‌اسرائیل یک پادگان تروریستی است
‌‌رهبر انقلاب: صهیونیست‌ها فلسطین غصب‌شده را از روز اوّل به یک پایگاه تروریسم تبدیل کرده‌اند. اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است. مبارزه با این رژیم سفّاک، مبارزه با ظلم و مبارزه با تروریسم است؛ و این وظیفه‌ای همگانی است. ۱۴۰۰/۲/۱۷"

رهبر انقلاب

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما