شناسهٔ خبر: 47083982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادداشت/ علی لقمانپور

جبهه مقاومت بنیان رژیم اشغالگر قدس را ریشه کن خواهد کرد

خط سرخ شهادت در پیکره جبهه مقاومت همواره پویا و زنده است و همچون سیلی خروشان بنیان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را از بیخ و بن برخواهد کند.

صاحب‌خبر -

گروه استان‌های دفاع‌پرس - علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم؛ روز جهانی قدس یکی از یادگار‌های ماندگار امام خمینی (ره) است که با تذکر اهمیت مسئله فلسطین، این موضوع مهم را به جهان اسلام یادآور کردند.

حضرت امام از سال‌های آغاز نهضت همواره خطر اسرائیل غاصب را متذکر می‌شدند، موضوعی که ریشه در اعتقادات دینی مسلمانان دارد و ایشان با درایت و تیزبینی الهی خاص خود خطر این غده سرطانی را در مشقت بارترین شرایط خفقان نظام ستمشاهی با شجاعت تمام اعلام می‌نمودند.

جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی در طول نزدیک به هفتاد سال اشغالگری، بیش از پیش نقاب از چهره این رژیم خبیث برداشته و دوراندیشی حضرت امام (ره) را بیش از هر زمان دیگری به جهانیان معرفی می‌نماید.

رژیم اشغالگر قدس با بی شرمی تمام فلسطینیان مظلوم را از از خانه و کاشانه خود آواره کرده و با طرح ادعا‌ها و ایده‌های موهوم اعتقادی، خود را مالک اصلی سرزمین اشغالی و نخستین قبله مسلمانان می‌داند و ادعای تسلط بر نقاط دیگری از جغرافیای جهان اسلام دارد.

خشونت مستمر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، محاصره غزه به عنوان متراکم‌ترین منطقه جمعیتی جهان و جلوگیری از ارسال غذا و دارو، حمایت‌های پشت پرده این رژیم از جنایات آمریکا در نقاط مختلف جهان و همچنین دخالت مستقیم در ترور دانشمندان هسته‌ای همچون شهید فخری زاده نمونه‌هایی از رفتار موذیانه و پر از قساوت رژیم اشغالگر قدس در مواجهه با انقلاب اسلامی و شیوع اسلام گرایی در جهان است.

این رژیم خون آشام و کودک کش با اعتراف به دخالت‌های آشکار و پنهان خود در رویداد‌های جهانی به زعم باطل خود قصد تسلط بر بخش‌های بیشتری از جهان را دارد، اما همانگونه که امامین انقلاب فرمودند اسرائیل خبیث باید تا سال‌های آینده از صفحه روزگار محور شود.

همانگونه که حضور مردان و زنان انقلابی و رهبری پیامبرگونه امام راحل، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم ستمشاهی شد و با همت جوانان رشید این مرزو بوم در دوران دفاع مقدس رژیم دیکتاتور بعث عراق مضمحل شد و همان گونه که با رشادت‌های شهدا و ایثارگران جبهه مقاومت از کشور‌های مختلف بخصوص حضور مرد مقتدر میدان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گروهک تروریستی داعش نابود شد، ان شاءالله در سال‌های آینده نیز آثاری از رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

این وعده صادق الهی است که زمین به وارثان حقیقی آن که همانا بندگان صالح و شایسته خدا باشند، تعلق می‌گیرد؛ خط سرخ شهادت در وجود و پیکره جبهه مقاومت همواره پویا و زنده است و همچون سیلی خروشان بنیان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را از بیخ و بن برخواهد کند.

انتهای پیام/

نظر شما