شناسهٔ خبر: 47083911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه دزفول:

با نابودی رژیم صهیونیستی منطقه روی آرامش خواهد دید

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه روحیه و امید نیروهای جبهه مقاومت جهت مقابله با رژیم اسرائیل و استکبار جهانی بیشتر از گذشته شده گفت: با نابودی رژیم صهیونیستی منطقه روی آرامش را خواهد دید.

صاحب‌خبر -

«حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: هر سال که از روز قدس می گذرد هراس صهیونیست ها از جبهه مقاومت بیشتر می شود و به تعبیر رهبری کابوس این رژیم از سربازان مقاومت افزایش می یابد.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به شهدای انتفاضه و سرداران آزادسازی قدس و جبهه مقاومت نظیر شهید سلیمانی افزود: خون شهیدان جبهه مقاومت در حال به ثمر رسیدن است و هر سال که می گذرد رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک تر می شود.

 

وی با بیان اینکه امروز از هر زمان دیگری این رژیم کودک کش و تروریست آسیب پذیر تر از گذشته است، به افزایش قدرت نیروهای مقاومت در فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: امروز سنگ های نیروهای فلسطینی به موشک های نقطه زن تبدیل شده و همین موضوع هراس صهیونیست ها را بیشتر کرده است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی شهرک نشینان صهیونیست را افرادی اشغالگر و بی وطن دانست و عنوان کرد: شهرک نشینان به زور مناطق فلسطینیان را اشغال کرده و از نقاط مختلف دنیا به این مناطق منتقل شده و آنجا را غضب کرده اند و هر بار احساس نا امنی می کنند آماده فرار از سرزمین های اشغالی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه روحیه و امید نیروهای جبهه مقاومت جهت مقابله با رژیم اسرائیل و استکبار جهانی بیشتر از گذشته شده بیان کرد: تقویت خط جهاد، شهادت و مقاومت و حمایت همه جانبه دولت ها و ملت های مسلمان از فلسطین دو مولفه مورد تاکید رهبری هستند که همواره نسبت به این دو مولفه جهت آزادی قدس تاکید داشته و باید این موضوع به عنوان راهبرد همه مسلمانان و امت اسلامی تا آزادی قدس شریف باشد.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه پیروزی های جبهه مقاومت بیشتر از گذشته شده و روحیه شهادت و ایثار جهت آزادی قدس افزایش یافته ابراز کرد: رزمندگان جبهه مقاومت روحیه تازه گرفته که نقش ایران در حمایت از فلسطین و رسیدن به پیروزی های بیشتر محور مقاومت روشن است و این افتخار بزرگی برای امت اسلامی ایران است.

 

وی با اشاره به اینکه عمر رژیم صهیونیستی به ۱۰۰ سال نمی رسد و این رژیم یک رژیم جعلی و پوشالی است یاد آور شد: رژیم صهیونیستی یک رژیم تروریستی است و ما می بینیم در هر نقطه ای که درگیری و یا ترور صورت می گیرد ردپای این رژیم تروریستی دیده می شود لذا با نابودی اسرائیل منطقه نیز با آرامش روبه رو خواهد شد.

 

پایان پیام/589

نظر شما