شناسهٔ خبر: 47083907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

بازگشت مجتمع گلخانه مومن آباد به چرخه تولید

باشگاه خبرنگاران جوان

مجتمع گلخانه مومن آباد واقع در شهرستان سروستان با اعطای تسهیلات حمایتی تولید به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال فعال و به چرخه تولید بازگشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به تلاش برای بازگشت واحد‌های تولیدی راکد به چرخه تولید، گفت: یکی از اهداف ما بازگرداندن واحد‌های تولیدی راکد به چرخه تولید با استفاده از همه ساز و کار‌های موجود است.

خادم حمزه افزود: مجتمع گلخانه مومن آباد واقع در شهرستان سروستان با اعطای تسهیلات حمایتی تولید به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال فعال و به چرخه تولید بازگشت.

وی با تاکید بر اینکه در این واحد تولیدی ۱۰۰ نفر مشغول به‌کار بودند و به دلیل عدم سرمایه در گردش تعطیل شده بود، افزود: با راه اندازی مجدد این گلخانه، نیروی کار آن دوباره مشغول به کار شدند.

خادم حمزه همچنین عنوان کرد: عمده مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در گذشته کمبود سرمایه در گردش بود که با توجه به افزایش نرخ تورم به وجود آمده بود. اما با هدایت مدبرانه استاندار محترم و با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و تلاش دستگاه‌های اجرایی متولی و بانک‌ها این واحد‌های تولیدی یکی پس از دیگری به چرخه تولید خود باز می‌گردند.

انتهای پیام/ع/ر

نظر شما