شناسهٔ خبر: 47083568 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دوئل سخت ژنرال‌های آبی/ یک استقلالی از کمالوند انتقام می‌گیرد؟/ بکش تا زنده بمانی

بازی‌های لیگ برتر بعد از توقف چند هفته‌ای به خاطر حضور چهار تیم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مجددا فردا از سر گرفته می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - یک دیدار معوقه از هفته هجدهم و سه مسابقه از هفته بیست و دوم برگزار می‌شود. نگاهی خواهیم داشت به چهار دیداری که قرار است فردا در شهرهای مختلف برگزار شود.

فولاد خوزستان - گل گهر؛ شاگردان نکونام به دنبال جبران ناکامی در آسیا

فولاد خوزستان که تنها تیم ایرانی ناکام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است و از صعود به مرحله حذفی بازی‌ها بازماند حالا می خواهد در لیگ برتر سیر صعودی داشته باشد. این تیم در هفته بیست و دوم با تیمی روبرو می شود که چشم به جایگاه فولاد دارد و اتفاقا جایگاه فولاد را در جدول رده بندی تصاحب کرده است. بدون شک هر دو تیم با نیت پیروزی گام به میدان می گذارند.

گل گهر در دور برگشت به تیم بهتری تبدیل شده است؛ به خصوص در فاز دفاعی به طوری که در سه بازی از دور برگشت و یک بازی از جام حذفی گلی دریافت نکرده است.

گل گهر به خوبی متوجه شده در سایه ارایه بازی تهاجمی باید در دفاع هم خوب باشد چرا که در غیر اینصورت از دستیابی به سه امتیاز بازی باز می ماند.

گل کهر - فولاد، دوئل جواد نکونام و امیر قلعه نویی دو مربی استقلالی است که در گذشته رابطه خوبی با هم نداشند اما اکنون به نظر می رسد کدورت‌ها را کنار گذاشته‌اند. دو تیم از بازی فردا برد می خوهند و مساوی به سود دیگر مدعیان خواهد بود. 

مس رفسنجان - نساج؛ بکش تا زنده بمانی

دیدار مس رفسنجان - نساجی مازندران دیدار حساسی برای تیم مهمان است. به این دلیل که خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند. نساجی برای بازگشت به سطح اول فوتبال کشور ۲۴ سال انتظار کشید و سقوط به دسته اول بدون شک برای این تیم خاطره تلخی خواهد بود. نساجی فصل گذشته نیز در هفته های پایانی خوب نتیجه گرفت به طوری که تا رده نهم جدول صعود کرد. نساجی اتفاق فصل گذشته را می تواند تکرار کند به شرط آنکه محکم تر اما با آرامش بیشتری فوتبال کند.

هر چه عرصه بر نساجی تنگ شود و این تیم با احساس بیشتری فوتبال کند نتیجه عکس خواهد گرفت و البته انتظار این است در این برهه از زمان مدیران نساجی مسائل روحی و روانی تیم را بهتر مدیریت کنند و بازیکنان را متهم به کم کاری نکنند.

نساجی مهمان تیم خوب مس رفسنجان است که می خواهد هم چنان به روند خوب خود در بازی‌های لیگ برتر ادامه دهد. نساجی باید با شعار بکش تا زنده بمانی وارد میدان شود.

صنعت نفت آبادان – آلومینیوم اراک؛ یک پیروزی خوب برای پایان تیره روزی ها

صنعت نفت ۶ هفته است که در بازی‌های لیگ برتر پیروز نشده و همه این امتیازات از دست رفته را نمی توان به مشکلات مالی ربط داد. یادمان نرفته نتایجی که تیم صنعت نفت در دور رفت بازی‌ها به دست آورد با همین بازیکنان بوده است. به نظر می رسد با تجربه‌های صنعت نفت کمی دچار بی انگیزگی شده اند و تزریق دیر هنگام پول را بهانه قانع کننده‌ای برای از دست دادن امتیازات می دانند.

شاید به همین خاطر است که سیروس پورموسوی در برابر این طرز تفکر موضع منفی گرفته و از این پس می خواهد به جوان‌های صنعت نفت بیشتر میدان دهد.

صنعت نفت در هفته ۲۲ با تیم آلومینیوم اراک جدال خواهد داشت. تیمی که بعداز آمدن علیرضا منصوریان شکل بهتری به خود گرفته است و دست کم با انگیزه تر فوتبال می کند. هر دو تیم خیالشان از بابت بقاء در جدول بازی‌ها راحت است و به نظر می سد فوتبال بدون دغدغه ای را به نمایش بگذارند.

ماشین سازی – سایپا تهران؛ آخرین تلاش ها برای بقاء

ماشین سازی تیم انتهای جدول است و شانس اندکی برای بقاء در جدول بازی‌ها دارد اما باید تا روزی که حتی کورسویی امید دارد با همه توان در میدان حاضر شود. مصاف این بار ماشین سازی با سایپایی خواهد بود که با مربی جدید به میدان می آید. فراز کمالوند که پیش از این مدیر فنی استقلال بود به تازگی سرمربی سایپا شده و برای اولین بار در این دیدار هدایت نارنجی پوشان را برعهده دارد.

سایپا هم وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد و به طور کامل خطر سقوط را احساس می کند و باید در بازی پیش رو برنده شود. چرا که در غیر این صورت ممکن است جای خود را به نساجی بدهد.

سایپا نزدیکترین تیم به منطقه خطر است و با یک لغرش در جمع گزینه های سقوط جای خواهد گرفت.

سایپا در صورتی می تواند در جدول بازی‌ها بماند که در بازی‌های پیش رو سبک بازی‌اش را تغییر دهد در غیر این صورت اگر بخواهد با همان سبک دوره ابراهیم صادقی بازی کند باز هم امتیاز از دست خواهد داد.

نظر شما