شناسهٔ خبر: 47082749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

روز قدس به فرصتی برای بیداری مسلمانان در قبال فلسطین تبدیل شده است

کرمانشاه - ایرنا- امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، روز قدس را متعلق به همه مسلمانان دنیا دانست و گفت: روز قدس که به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری شده به فرصتی برای بیداری مسلمانان در قبال مساله فلسطین تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

ماموستا مُلا «عبدالرحمان مرادی» جمعه شب در گفت گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت روز قدس، افزود: اعلام روز قدس و بیدار نمودن امت اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان اسلام و به خصوص صهیونیزم جهانی و غاصب از طرف معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بزرگترین فرصت برای ایجاد انگیزه و وحدت و بیداری مسلمین در قبال قبله اول مسلمین مسجد الاقصی و خاک و مردم مظلوم  فلسطین بود.

او گفت: همچنین اعلام روز قدس از طرفی هشداری بسیار جدی برای غاصبان نامبارک و جنایتکار صهیونیزم و ایادی آنان بود.

این روحانی اهل سنت در ادامه گفت: بحمدالله بعداز گذشت ۴۲سال از اعلام آخرین جمعه رمضان به عنوان روز قدس و بیدارشدن امت اسلامی و حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین ما شاهد این هستیم که رژیم صهیونیستی در سراشیبی بسیار بدی قرار گرفته و به تعبیر مقام معظم رهبری در ربع قرن آینده ما شاهد کشوری بنام اسرائیل نخواهیم بود و ان شاالله آن روز نزدیک است و مسلمین نماز را در قدس خواهند خواند. 

ماموستا مرادی افزود: جامعه اهل سنت کرمانشاه همراه با سراسر کشور و جهان اسلام و با حامیان حقیقی مردم فلسطین هم صدا شده و انزجار خود را از رژیم غاصب و سفاک و کودک کش اسراییل اعلام می داریم.

وی اظهار داشت: ما منتظر نابودی اسرائیل و بازگشت قدس شریف به دامان خاک اسلام هستیم.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

نظر شما