شناسهٔ خبر: 47081872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روز جهانی قدس حرکتی همه‌جانبه برای محو رژیم صهیونیستی است

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: روز جهانی قدس روز اتحاد مسلمین، افشای جنایات، دفاع از اسلام و مردم فلسطین اشغالی همچنین حرکت همه‌جانبه جهان اسلام برای محو این جرثومه فساد و جنایت جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از آموزه‌های دین اسلام بصیرت و مقاومت است که بصیرت یعنی به روشنی و صحیح مسائل را شناختن و فریب نخوردن همچنین مقاومت یعنی در عرصه تهاجم ظالمانه دشمنان داخلی و خارجی از حریم هویت دینی و ملی خود دفاع نمودن.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر افزود: دشمنان جهان اسلام و ایران اسلامی و انقلابی با تهاجم گسترده خود به انواع سخت و نرم به دنبال تخریب اعتقادات اسلامی و انقلابی و در پی بیگانه پرستی و زدودن استقلال کشور و ایجاد وابستگی همه‌جانبه هستند که تنها راه مقابله با آنان، بصیرت و مقاومت در پرتو ولایت‌مداری و تابعیت از رهبری عظیم‌الشأن است.

وی بیان کرد: روز جهانی قدس روز اتحاد مسلمین، افشای جنایات، دفاع از اسلام و مردم فلسطین اشغالی همچنین حرکت همه‌جانبه جهان اسلام برای محو این جرثومه فساد و جنایت جهانی است؛ جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس است و مسلمانان با روزه‌داری و جلب عنایات الهی و اقتدار شخصیتی معنوی، حرکتی بسیار شکوهمند به وجود می‌آورند که سرانجام در آینده نزدیک نابودی محتوم رژیم ظالم و جنایتکار و غاصب صهیونیستی است.

امام‌جمعه بوشهر عنوان کرد: عید فطر عید پاکی و معنویت تولد یافته از روزه‌داری و طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان است که باید روزه‌دار آن را حفظ کند و خود را از گناه بازدارد و زندگی سراسر ایمان، تقوا و اخلاق داشته باشد.

صفایی بوشهری تصریح کرد: صمیمانه از تلاش‌های کادر درمان در تمامی مراکز درمانی تشکر می‌کنم همچنین روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر را به آن تلاشگران عزیز و ایثارگر تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

نظر شما