شناسهٔ خبر: 47081754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

راه‌حل مؤثر رفع مشکل فلسطین اتحاد و مقاومت مردم در برابر رژیم اشغالگر قدس است

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: راه حل مؤثر رفع مشکل فلسطین، اتحاد و مقاومت هر چه تمام‌تر مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس و حمایت همه جانبه تمام کشورهای اسلامی از آن مردم عزیز و مظلوم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تصویری خود در روز گرامی‌داشت مقام معلم و روز قدس مطالب مهمی ایراد فرمودند که همگان به ویژه مسئولان باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به برخی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: معلمان عزیز، مسئولان انتقال اندوخته‌های علمی و میراث علمی بشر به نسل بعد هستند که باید با امانت تمام و توانایی و مهارت تمام به نسل بعد منتقل کنند.

امام جمعه بوشهر افزود: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند و باید این را باور و همواره در مقام جهاد مستمر در مواجهه با تهاجم فکری دشمنان علیه جوانان باشد.

وی با بیان اینکه کارگران ستون اصلی تولید و اقتصاد کشور بوده و حق بزرگی در جمهوری اسلامی ایران دارند و باید به خوبی حمایت شوند تصریح کرد: انتخابات فرصتی بی نظیر برای استحکام پایه‌های کشور است که باید همگان در این باره احساس مسئولیت کنند. متأسفانه برخی به دنبال دلسرد کردن مردم می‌باشند.

صفایی بوشهری گفت: تعیین سیاست خارجی همواره در مجامع بالادستی است نه وزارت خارجه بلکه وزارت خارجه مجری آن است. مسئولان باید متوجه حرف‌های خود باشند که همان حرف‌های دشمنان و موجب مسرّت آنان نشود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: سپاه قدس و شهید سرافراز سلیمانی مایه عزت و صیانت اسلام است و نباید مسئولان آن را نادیده بگیرند. نظام مقدس جمهوری اسلامی یک مجموعه واحد است.

وی تصریح کرد: راه حل مؤثر رفع مشکل فلسطین، اتحاد و مقاومت هر چه تمام‌تر مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس و حمایت همه جانبه تمام کشورهای اسلامی از آن مردم عزیز و مظلوم است.

صفایی بوشهری افزود: روز جهانی قدس روز اتحاد مسلمین و افشای جنایات و دفاع از اسلام و مردم فلسطین اشغالی و حرکت همه جانبه جهان اسلام برای محو این جرثومه فساد و جنایت جهانی است.

وی ادامه داد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس است و مسلمانان با روزه داری و جلب عنایات الهی و اقتدار شخصیتی معنوی، حرکتی بسیار شکوهمند به وجود می‌آورند که سرانجام در آینده نزدیک نابودی محتوم رژیم ظالم و جنایتکار و غاصب صهیونیستی است.

امام جمعه بوشهر با تبریک عید فطر گفت: امیدوارم سالی پر از خیر و برکت و سلامت و عزت و رفع گرفتاری‌ها برای همه مسلمانان به ویژه مردم عزیز ایران باشد.

وی اظهار داشت: عید فطر عید پاکی و معنویت تولد یافته از روزه‌داری و طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان است که باید روزه دار آن را حفظ کند و خود را از گناه باز دارد و زندگی سراسر ایمان، تقوا و اخلاق داشته باشد.

صفایی بوشهری ادامه داد: یکی از آموزه‌های دین اسلام «بصیرت و مقاومت» است. «بصیرت» یعنی به روشنی و صحیح مسائل را شناختن و فریب نخوردن است و «مقاومت» یعنی در عرصه تهاجم ظالمانه دشمنان داخلی و خارجی از حریم هویت دینی و ملی خود دفاع نمودن است.

وی اضافه کرد: هم اینک دشمنان جهان اسلام و ایران اسلامی و انقلابی با تهاجم گسترده خود به انواع سخت و نرم به دنبال تخریب اعتقادات اسلامی و انقلابی و در پی بیگانه پرستی و زدودن استقلال کشور و ایجاد وابستگی همه‌جانبه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با آنان، «بصیرت و مقاومت» در پرتو ولایتمداری و تابعیت از رهبری عظیم الشأن است.

انتهای پیام/

نظر شما