شناسهٔ خبر: 47081580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

وصیتنامه شهید «خلیل فخرایی»:

آرزوی هرشهیدی آزادی قدس و فلسطین عزیز است

شهید «خلیل فخرایی» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: آرزوی هرشهید بریدن زنجیر بردگی در جهان و برقراری عدل و داد، درجهان که اولین قدم آن آزادی قدس ومسلمین لبنان وفلسطین عزیز است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «خلیل فخرایی» شهید شاخص سال ۱۴۰۰ استان بوشهر، در تاریخ ۱۳۴۷/۱۱/۷در روستای «دمگیز» ازتوابع شهرستان دیر دیده به جهان گشود و در دوم مرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید

«ولاتقولوالمن فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لاتشعرون»؛ و به کسانی که درراه خدا کشته شده اند مرده نگویید بلکه زنده اند، ولی شما نمی‌فهمید.

با حمد و سپاس به درگاه الهی و باسلام به مهدی موعود قائم آل محمد و نائب برحقش رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی؛ و با سلام به شما امت حزب الله و خانواده اسرا و شهدا و مفقودین.

پروردگارا دنیا جای آزمایش است و مدافعانت همچون دژی استوار در مقابل شیطان‌های درونی و مادیات حرکت می‌کنند؛ اما من نتوانستم تورا سپاس گویم حتی به آن اندازه که برمن واجب بود.

خداوندا برمن رحم کن ازآتش به حق تو هراسناکم وکسی نیست جزتوکه مرا ازاین آتش نجات دهد.

امت حزب الله اکنون که اسلام راستین باخون این عزیزان جان گرفته و می‌رود که گلوی همه قابیلیان زمان را بفشارد و خون هابیلیان را از آن‌ها بگیرد به شما احتیاج دارد، شما مسلمین باید با هم متحد شده واسلام را یاری کنید.

دنیا معبر آزمایش است هم اکنون که نوبت آزمایش ماست و اگر اسلام رایاری کرده ایم ردشده ایم وگرنه مسلمان نیستیم.
گفتار‌های امام را در هر زمان پذیرفته پیرو ولایت فقیه باشید، دعا‌ها و نماز‌های جمعه جماعت را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنید که اسلام و مسلمین با همین‌ها زنده اند.

کتاب آسمانی مسلمین و کتاب‌های دینی دیگر رازنده کنید و از زیر گردوغبار کتابخانه‌ها خارج کنید و این پیام هر شهید است که به ابرقدرت‌ها بگویید.

ملتی که چنین فرزندانی داشته باشد هرگزشکست نخواهد خورد؛ زیرا برای چنین ملتی مرگ نخواهد بود و اصولا در قاموس شهادت وحشت نیست و کسی که شهید می‌شود از بین نمی‌رود.

همانطورکه شهید بهشتی فرمود: «کسی که شهید می‌شود نمی‌میرد بلکه زنده میشود و ما نیز موقعی زنده می‌شویم که شهید شویم».

شهادت آرمان ما و همه آزادگان مسلمان است؛ زیرا برتر از زندگی با ظالمان است و آرزوی هرشهید بریدن زنجیر بردگی در جهان و برقراری عدل و داد، درجهان که اولین قدم آن آزادی قدس ومسلمین لبنان وفلسطین عزیز است.

بارال‌ها اگر قابل باشم دوست دارم که بدنم تکه تکه شود تا در مقابل شهدای گمنام و مفقود الاثر و کربلا آنچنان شرمسارنباشم.

در آخر بگویم کسانی که خط آن‌ها مخالف خط حسینی که همان خط خمینی است در زیر جنازه ام حاضر نشوند و هم اکنون که این جمله راشنیدند بلند شوند و بروند من نمی‌خواهم در مراسم تشییع جسدم حاضرباشند.

مردم دیر خطاکاری‌ها و کجروی‌های فرزند خود را ببخشید.

انتهای پیام/

نظر شما