شناسهٔ خبر: 47081477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

رسانه‌های غربی جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین را سانسور می کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: رسانه‌های غربی با حمایت مالی پشت پرده صهیونیست مانع برملا شدن جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و قدس شریف شده و به سانسور آن می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

مهدی پارسا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌های غربی اخبار فلسطین و سرزمین‌های اشغالی را آنگونه که خودشان تفسیر می‌کنند در اختیار مخاطب قرار می‌دهند.

وی افزود: سکوت رسانه‌های غربی نشان دهنده قربانی شدن اخلاق در این جوامع بوده و ذهن و افکار عمومی راه منحرف کرده است.

پارسا تصریح کرد: در شرایطی که با اسیر شدن یک سرباز مهاجم اسرائیلی توسط مبارزان فلسطینی رسانه‌های غربی با بزرگنمایی آن گوش فلک را کر می کنند، اما در برابر جنایات وحشیانه این رژیم نسبت به ملت فلسطین هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.

وی اضافه کرد: رسانه های جهان اسلام باید در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس متحد شده و نگذارند چکمه های این رژیم جعلی قبله اول مسلمین را مورد اهانت قرار دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان خاطرنشان کرد: متاسفانه به جز تعداد انگشت شماری از رسانه ها، بخش قابل توجهی از رسانه های عرب زبان منطقه نیز در خصوص آشکار کردن جنایات اسرائیل سکوت می کنند که این انفعال رسانه ای موجب جسور شدن رژیم صهیونیستی شده است.

پارسا ادامه داد: رسانه‌های غربی با حمایت مالی پشت پرده صهیونیست مانع برملا شدن جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و قدس شریف شده و به سانسور آن می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه از رسانه هایی مانند آسوشیتدپرس، رویترز، فرانس پرس، بی بی سی و یونایتد پرس که ذهن افکار عمومی دنیا را نسبت به جنایات اسرائیل منحرف کرده اند نمیتوان انتظار زیادی داشت، اظهار کرد: باید با رژیمی که مولود پروپاگاندای رسانه ای است به همین روش حمله کرد و جهانیان را از جنایات رژیم اشغالگر قدس آگاه کرد.

انتهای پیام

نظر شما