شناسهٔ خبر: 47081418 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیپلمات ارشد اروپا: دور جدید مذاکرات وین طولانی‌تر از دور قبل خواهد بود

پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام، یک دیپلمات ارشد اروپایی در اظهاراتی دور چهارم مذاکرات برجامی در وین را طولانی‌تر از دو قبل دانسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار وال استریت ژورنال در وین با انتشار پیامی به نقل از یک دیپلمات ارشد اروپایی از طولانی‌تر بودن دور چهارم مذاکرات برجامی در وین اتریش خبر داد.

این دیپلمات ارشد اروپایی درباره مذاکرات کنونی گفت: «کارهای بسیاری داریم و مسائل بسیار پیچیده هستند، جزئیات و مسائل بسیاری باید حل‌وفصل شوند.»

نشست کمیسیون مشترک برجام 01

او همچنین افزود: «در حال حاضر مذاکرات مهمی در حال آغاز است و احتمالا بسیار طولانی‌تر از سه دوره قبل خواهد بود. اکنون هر طرف نظر متفاوتی درباره چگونگی توافق دارد و باید آن‌ها را روی کاغذ بیاوریم.»

ساعاتی پیش چهارمین نشست کمیسیون برجام در وین اتریش پایان یافت و منابع خبری از آغاز رایزنی‌های فنی برای نگارش پیش‌نویس توافق خبر دادند.

نشست کمیسیون مشترک برجام 02

این نشست امروز (جمعه) در گراند هتل وین در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه‌های امورخارجه ایران و گروه ۱+۴ در وین پایتخت اتریش انجام شد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در این نشست، نیز با انتشار پیامی اعلام کرد: «با نشست امروز دور جدیدی از رایزنی‌های هسته‌ای آغاز شد. طرف‌های حاضر بر لزوم افزایش سرعت در روند مذاکرات تاکید کردند. به نظر می‌رسد تا زمان حصول توافق هیئت‌های آمادگی مسقر شدن در وین را داشته باشند.»

نشست کمیسیون مشترک برجام 03

انتهای پیام/

نظر شما