شناسهٔ خبر: 47081371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رژه خودرویی خودجوش مردم همدان در روز قدس برگزار شد

گروهی از مردم انقلابی و مومن همدان همزمان با روز جهانی قدس با اقدامی خودجوش و ابتکاری اقدام به حرکت کاروان خودرویی و برگزاری رژه موتوری در حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار ار رژیم صهیونیستی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، گروهی از مردم مومن و ولایی همدان امروز و همزمان با روز جهانی قدس با اقدامی خودجوش و ابتکاری اقدام به حرکت کاروان خودرویی و برگزاری رژه موتوری در حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار ار رژیم صهیونیستی کردند.
 
در این مراسم سرنشینان خودروها با حمل و در دست داشتنن پوستر و نمادهای حمایت از فلسطین، مقاومت، قدس شریف، حزب الله و همچنین تصویر سردار شهید سلیمانی و سر دادن شعارهای «الموت آمریکا» و «الموت اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
 
«سید حسن فاضلیان» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در خصوص برگزاری آیین های ویژه روز جهانی قدس گفت که امسال با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود که به همین دلیل برای انجام رسالت دینی و انقلابی خود در دفاع از آرمان قدس به شیوه ای دیگر عمل کردیم.
 
وی ضمن اشاره به اجرای سرودهای مقاومت در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها توسط گروه سرود «نورالمهدی» ادامه داد: همچنین پرچم القدس لنا نیز به عنوان نماد مقاومت و مبارزه ملت فلسطین علیه اشغالگران روز پنجشنبه و در آستانه روز جهانی قدس در میدان پژوهش شهر همدان به اهتزاز درآمد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: در شهر همدان به دلیل شرایط پیش آمده به واسطه شیوع کرونا و همچنین عدم امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس و مراسم‌های تجمعی، شورای هماهنگی تبلیغات اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌ای خیابانی کرد تا سهم خود  را در دفاع جانانه از مردم قدس شریف اعلام دارد.
 
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با اقدام تاریخی و ارزشمند امام راحل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، روز جهانی قدس نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام/

نظر شما