شناسهٔ خبر: 47081369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با موضوع تبیین و تاکید بر خط مشی های سال 1400؛

شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد

شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان مازندران با موضوع تبیین و تاکید بر خط مشی های ورزش و جوانان در سال جاری برگزار شد

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، با حضور دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، جناب سرهنگ افشار مسئول بسیج ورزشکاران استان، معاونین و مسئولان ستادی دستگاه ورزش و جوانان، جلسه شورای معاونین با هدف تببین و تاکید بر خط مشی های کاری سال 1400 برگزار شد.

دکتر حسن رنگرز در این جلسه گفت : روز جهانی قدس ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در مقابله با جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و در دفاع از حق مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین بود.
وی افزود؛ جامعه ورزش و جوانان مازندران مثل همیشه، امسال هم با آرمان های مردم مظلوم فلسطین تجدید بیعت خواهند کرد و چه در برنامه های فرهنگی و چه در میادین ورزشی مظلومیت مردم رنج کشیده فلسطین را فریاد خواهند زد. معتقدم عدم رویایی ورزشکاران مازنی با نمایندگان رژیم کودک کش اسرائیل، برگرفته از روحیه و منش پهلوانی و سیره عملی شهداست.
مدیرکل ورزش و جوانان تاکید کرد؛ انتخابات موضوع مهم نظام ماست و باید از تمام ظرفیت های موجود جهت حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان در انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو استفاده شود.
رنگرز تصریح کرد؛ بودجه و اعتبارات بر مبنای عملکرد توزیع هدفمند شود و باید از تمام ظرفیت های قانونی برای پیشبرد اهداف ورزش و جوانان استفاده گردد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به در پیش بودن رویداد المپیک گفت : مهم ترین برنامه و اولویت دستگاه ورزش و جوانان، پشتیبانی همه جانبه از ورزشکاران و تیم های المپیکی است.
متولی ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت؛ برنامه ریزی ها در حوزه جوانان به گونه ای باشد که شاهد افزایش سطح کیفی و کمی سمن های جوانان استان باشیم و نگاه عادلانه به تمام سمن های فعال، موجب افزایش انگیزه و حضور جدی تر جوانان خواهد بود.
دکتر رنگرز افزود؛ برای استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های اجرایی جهت جذب و استخدام قهرمانان، تاکید داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد؛ رسانه ها یار و یاور ما در امر اطلاع رسانی هستند و برگزاری نشست های فصلی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه مورد تاکید است.

نظر شما