شناسهٔ خبر: 47081355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روز قدس متعلق به تمام آزادی‌‌خواهان عالم است

امام‌جمعه بویین‌میاندشت گفت: روز قدس روز ارزش‌ها و آرمان‌های مسلمانان است و این روز بین‌المللی و متعلق به تمام آزادی‌خواهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب الهی بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی از ارزش‌های بارز دفاع مقدس بود و اگر فردی به سردار سلیمانی تهین کند به ارزش‌های معنوی و انقلاب تهین کرده است.

امام ‌جمعه بویین‌میاندشت افزود: شهادت سردار سلیمانی همه مظلومان عالم را سوگوار کرد که مراسم ترحیمش در اقسا نقاط جهان برگزار شد و حال و هوای کشور در تشییع مراسم پیکرش نشان داد که  قدرت تشخیص مردم بالا است.

 وی با بیان اینکه هدف اصلی نیروی قدس رسیدن به قدس شریف است، افزود: امام راه رسیدن به قدس شریف را تأکید داشتند چون که آزادی قدس افتخارش نصیب ایرانی‌ها خواهد شد.

اسکندری ادامه داد: هر فردی محک مسلمانی و  انسانیت خودش را در موضع‌گیری نسبت به فلسطین باید جستجو کند، عیار مسلمانی و انسانیت یعنی حرکت در مسیر یاری رساندن به مظلومان عالم است، روز قدس روز ارزش‌ها و آرمان‌های ما مسلمانان است و روز قدس بین‌المللی  و متعلق به تمام آزادی‌‌خواهان عالم است.

امام‌جمعه بویین‌میاندشت تأکید کرد: روز قدس توانایی حرکت در مسیر شهیدان است، فلسطین پاره تن اسلام است و فطرت ما بر اساس اسلام شکل گرفته است، استکبار جهانی در فلسطین که قلب جهان اسلام است، پایگاه دارد که باید به مانند غده از عالم محو شود تا مظلومان عالم آزد شوند.

وی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن تصور دارد که مردم ایران در انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ شرکت نخواهند کرد، اکنون وقت نبرد با دشمن است که با شرکت پرشور در انتخابات مهر تأیید بر برگ زرین انقلاب اسلامی بزنیم.

انتهای پیام/63071/ن۱۰

نظر شما