شناسهٔ خبر: 47081333 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پیشنهاد مالی بالا به بازیگر جوکر

شنیده‌شده که فینیکس درخواست پول زیادی برای بازی در قسمت‌های بعدی جوکر کرده که با توجه به فروش بیش از یک میلیاردی فیلم و اسکار فینیکس برای بازی‌اش، منطقی به نظر می‌رسد.

صاحب‌خبر -

هالیوود ریپورتر در گزارشی مفصل درباره آینده دنیای سینمایی دی سی نوشته، و از تلاش برای جمع کردن آثار مختلف در یک دنیای واحد گفته، در این مطلب از تلاش استودیوی برادران وارنر (مالکان دنیای دی سی) برای ایجاد اولین سوپرمن سیاه‌پوست گفته شده و اینکه قسمت دوم « جوکر » هم در مسیر تولید قرار گرفته است. تاد فیلیپس کارگردان قسمت اول با اسکات سیلور در حال نوشتن این اثر هستند و احتمالا واکین فینیکس هم در این نقش برخواهد گشت، هرچند شنیده‌شده که فینیکس درخواست پول زیادی برای بازی در قسمت‌های بعدی جوکر کرده که با توجه به فروش بیش از یک میلیاردی فیلم و اسکار فینیکس برای بازی‌اش، منطقی به نظر می‌رسد. طبق شنیده‌ها برادران وارنر حاضر شده‌اند برای بازی در دو دنباله این فیلم پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری به فینیکس بدهند.

برادران وارنر فعلا فیلم جدید «بتمن» و «فلش» را در دست تولید دارد، از قرار معلوم در فیلم فلش راهکاری برای ایجاد جهان‌های موازی به وجود خواهد آمد که در نتیجه شاهد بتمن‌ها و جوکرهای متعدد در جهان خواهیم بود و آرتور فلک جوکر هم یکی از این جوکرهاست.

 

نظر شما