شناسهٔ خبر: 47081208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شکست دادن مس دور از دسترس نیست؛

دهقانی: تردیدی در مورد ماندن نساجی نداریم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید باید نتیجه دیدار برابر ملوان به دست فراموشی سپرده شود و همه تمرکزشان روی بازی با مس رفسنجان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی وینگر تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص وضعیت فعلی این تیم که در آخرین دیدار مقابل ملوان بندرانزلی در جام حذفی شکست خورد، بیان کرد: تمرینات ما طبق برنامه جلو می‌رود تا آماده بازی با مس رفسنجان شویم. باخت به ملوان هم واقعا ناراحت‌کنند بود و ما هرگز دوست نداشتیم این اتفاق رخ دهد، متاسفانه در این بازی شکست خوردیم و شرمنده هواداران شدیم. دیگر صحبت کردن در مورد این بازی چیزی را عوض نمی‌کند، مسئله مهم این است که در بازی‌های بعد به فکر نتیجه گرفتن و خوشحال کردن هواداران باشیم.


بازیکن نیم فصل اول تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازی بعدی تیمش برابر مس رفسنجان عنوان کرد: تیم ما در وضعیتی قرار دارد که همه بازی‌ها برایش حکم فینال را دارد و هیچ مسابقه‌ای هم در لیگ برتر آسان نیست. ما در هر بازی با هدف بردوارد زمین می‌شویم و بازی با مس هم از این قاعده مستثنی نیست. مس جزو تیم‌های خوب لیگ امسال است که نتایج خوبی هم گرفته ولی ما محکوم به برد هستیم. تیم ما از لحاظ فنی پتانسیل بالایی دارد و اعتقادم این است که شکست دادن مس در زمین خودش دور از دسترس نیست.


دهقانی در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی با وضعیت سختی که در جدول دارد می‌تواند در لیگ برتر بماند، اضافه کرد: ما اصلا نباید به این فکر کنیم که آیا می‌مانیم، منظورم این است که نباید تردید داشته باشیم. بلکه باید از ماندن در لیگ برتر اطمینان داشته باشیم. نساجی تیم کوچکی نیست و ماباید بدانیم در چه تیمی بازی می‌کنیم. ما برای ماندن در لیگ برتر و به‌خاطر خوشحال کردن هواداران نساجی تا آخرین نفس می‌جنگیم تا در لیگ بمانیم و آنها را خوشحال کنیم. همه ما می‌دانیم مسئولیت سنگینی بر دوش داریم و در بازی‌های باقی مانده هم فرصتی برای اشتباه کردن نداریم، امیدوارم در ادامه بازی‌ها اتفاقات خوبی برای نساجی رقم بخورد.

نظر شما