شناسهٔ خبر: 47080889 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

الهویی: فولاد عملکردی فراتر از انتظار در آسیا داشت/ آنها شایسته صعود به مرحله حذفی بودند

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: فولاد شایسته صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالیم که فرصت ارائه یک بازی جوانمردانه، درگیرانه، تاکتیکی و باکیفیت را خواهیم داشت و امیدوارم باعث حال خوش فوتبالدوستان شود، چون وظیفه ماست که در شرایط کنونی تلاش کنیم با ارائه عملکرد خوب در زمین، حال خوبی برای بینندگان ایجاد کنیم.

*مقابل فولادی هستیم که عملکردی فراتر از انتظارات در لیگ قهرمانان آسیا داشت و از لحاظ فنی، شایسته صعود به مرحله حذفی بود. این تیم مقابل تیم‌های بزرگ آسیایی بازی‌های باکیفیت و خوبی ارائه کرد و نشان داد بسیار باکیفیت است. خیلی متأسف هستیم که فولاد با وجود ارائه بازی‌های باکیفیت و خوب، نتوانست به مرحله بعدی صعود کند. به اعضای این تیم خسته نباشید می‌گوییم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

*انتظار بازی درگیرانه میانه زمین بین هافبک‌های دو تیم را داریم. اصلی‌ترین تاکتیک برای مقابله با فولاد، کنترل خط میانی بوده و تدابیر قلعه‌نویی بر مبنای قطع ارتباط میان مهاجمان و هافبک‌های فولاد است. این وظیفه هافبک‌های میانی ماست که تاکتیک‌های تمرین شده را در زمین اجرا کنند.

*با وجود کیفیت بالای فولاد، ما هم گل‌گهر و تیمی بسیار باکیفیت هستیم که سبک منحصر به فرد خود را ارائه می‌کنیم. بازی‌های ما از لحاظ تاکتیکی جذاب است و تلاش می‌کنیم مدل بازی خود را ارائه کنیم. خدا را شکر در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید، دست قلعه‌نویی بازتر است و در چند پُست بازیکنان خوبی در اختیار داریم. آقاجانپور و پورعلی که در جام حذفی به میدان رفتند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای ببینیم و تماشاگران از آن لذت ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما