شناسهٔ خبر: 47080797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادداشت/

این خشم، غضب و نفرت از سرطانی، چون اسرائیل هیچگاه فرو نخواهد نشست

این خشم، غضب و نفرت از سرطانی، چون اسرائیل هیچگاه فرو نخواهد نشست مگر با فروپاشی این جرثومه‌ی فساد و طلیعه آزادی قدس شریف که به پیش بینی و فرموده زعیم امت اسلام کمتر از ۲۰ سال اثری از آن نخواهد ماند.

صاحب‌خبر -

گروه استان‌های دفاع‌پرس - حمزه‌علی نادری؛ «وَلَن تَرْضَىٰ عَنكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰ...» (سوره بقره/آیه ۱۲۰)

اکنون در روزی قرار داریم که سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان اللَّه تعالی علیه) روز قدس نامیده شد؛ همان لیلةالقدر تاریخ اسلام که تا مطلع الفجرِ نجات همه ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، باید با حفظ بیداری و هوشیاری خویش دست از تلاش مجاهدانه و وحدت محور برنداشته، همچون همیشه، تکلیف الهی و انسانی خود را ادا کنیم و با آرمان مقدس فلسطین و مردم مظلوم غزه تجدید میثاق نمائیم.

روز قدس روز بیداری ملت‌های آزاده جهان و روز عزای صهیونیسم جهانی است و ملت آزاده جهان هیچ لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ قدس غفلت نخواهد کرد و انتفاضه‌ای که از سنگ به موشک رسیده و در مرز بازدارندگی است، به مدد و پشتیبانی‌های محور مقاومت و امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری آماده برچیدن بساط اشغالگران است.

تدبیر ماندگار و تاریخی امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز قدس» موجب زنده ماندن آرمان آزادی قدس شریف و آشکار شدن ظلم و جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین شده است؛ و مردم آزادی خواه جهان با گرامیداشت این روز نقش ارزنده‌ای در تقویت روحیه مردم فلسطین و دفع سیاست‌های شیطانی رژیم صهیونیستی به ویژه در تخریب و آواره کردن ساکنان قدس شریف ایفا خواهند کرد.

در این شرایط فوق العاده حساس تاریخی و تحولات اخیر جهان اسلام که با بیداری اسلامی شروع و با بیزاری از ظالمان منطقه و جهان در حال گسترش در جغرافیای زمینی و نیز قلوب مردمان جهان به پیش می‌رود، رژیم صهیونیستی در سایه تبلیغات منحرف کننده رسانه‌های مزدور غرب با ادامه شهرک سازی در اراضی اشغالی، با فشار مستمر و سخت گیری بر زندانیان مظلوم و بی دفاع فلسطینی، اهداف ظالمانه خود را به پیش می‌برد و به آتش حوادث منطقه دامن می‌زند، اینجاست که نیاز بیش از پیش به وحدت و همبستگی جزء به جزء امت اسلام بیشتر از همیشه احساس می‌شود چرا که در قبال توطئه‌های امریکا و صهیونیست‌ها می‌طلبد که، چون امت واحده حول محور قرآن و اسلام با محکومیت شدید سیاست‌های خبیثشان از جمله عادی سازی روابط رژیم‌های مرتجع عربی، به ویژه رژیم خودکامه آل سعود با رژیم منحوس اسرائیل اعلام انزجار نموده و از هر فرصتی برای تبیین افکار عمومی و جهانی دریغ نکنیم؟

اگر در روز قدس تمام کشور‌های اسلامی، ملت‌ها همه برخیزند و فریاد بزنند، نه برای قدس تنها، برای همه ممالک اسلامی، پیروز خواهند شد. ما با فریاد، محمد رضا خان را بیرونش کردیم. شما خیال می‌کنید با تفنگ بیرون کردیم؟ با فریاد، با «الله اکبر»! این قدر «الله اکبر» بر مغز این‌ها کوبیده شد که خودشان را باختند و فرار کردند. از این مملکت رفتند.

این خشم، غضب و نفرت از سرطانی، چون اسرائیل هیچگاه فرو نخواهد نشست مگر با فروپاشی این جرثومه‌ی فساد و طلیعه آزادی قدس شریف که به پیش بینی و فرموده زعیم امت اسلام (حضرت امام خامنه‌ای عزیز) کمتر از ۲۰ سال اثری از آن نخواهد ماند و نوید این پیروزی عظیم کام همه آزادی خواههان جهان را شیرین و کام کافران را تلخ خواهد نمود و این نصرت و فتح همگان را برای خبری بس بزرگ‌تر که همان ظهور منجی عالم بشریت است آماده خواهد کرد آن زمان که وارثان حقیقی این زمین مستضعفین جهان خواهند بود.
ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و ادای احترام به شهدای مظلوم فلسطین جنایات مستکبرین جهان و در رأس آن رژیم کودک کش فلسطین را محکوم و از مجامع بین المللی حقوق بشر نما خواهان رسیدگی به اوضاع اسف بار زنان و کودکان فلسطینی که هنوز در اردوگاه‌های فلسطینیان که با شرایط وخیم و کمبود غذا و دارو زندگی می‌کنند، داریم و از انسان‌های آزاده جهان از هر دین و مذهبی خواهان حمایت همه جانبه برای همنوعانشان در غزه و کرانه‌های باختری هستیم.

در پایان از همگان درخواست دعا برای سلامتی و فرج مولا و صاحب الامر (عج) و پیروزی حق علیه باطل را خواهان و ازخداوند سبحان طول عمر با برکت برای نائب برحقش راخواستاریم و تمامی بزرگواران و روزه داران را به استماع سخنان حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) دعوت می‌کنیم چرا که همچون همیشه راهگشا و امیدوار کننده خواهد بود.
والسلام علی من اتبع الهدی.

انتهای پیام/

نظر شما