شناسهٔ خبر: 47080787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار دلگان: جشن گرفتن روز قدس بدون صهیونیست‌ها نزدیک است

زاهدان- ایرنا - فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: آزادی قدس به همت مجاهدان راه حق و عرصه مقاومت و جشن گرفتن روز قدس بدون صهیونیست‌ها نزدیک است.

صاحب‌خبر -

مجتبی شجاعی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: امام خمینی(ره) با اعلام روز جهانی قدس، افق جهان بدون اسرائیل، بدون صهیونیسم و بدون استکبار و استعمار را برای جهانیان به تصویر و تفسیر کشیدند.

وی بیان کرد: راز روند رو به رشد مخالفت و دشمنی و کینه با رژیم صهیونیستی و گرامیداشت روز جهانی قدس را باید در این احساس لذت فراگیر اندیشیدن به نابودی و محو این غده سرطانی دانست.
فرماندار دلگان ادامه داد: روز قدس را به روز وحدت مسلمان شیعه و سنی و فراتر از آن وحدت خداپرستان ضد صهیونیست تبدیل خواهیم کرد و یقینا وحدت مان یک پیام جدی دارد و آن اینکه در موضوع قدس و فلسطین و ظلم ستیزی مانند همه موضوعات دیگر کشور و جهان اسلام، پشت سر ولایت ایستاده ایم و هنوز داغ عزیزترین کس مان، حاج قاسم را بر سینه داریم و شیاطین آمریکایی قطعا باید منتطر انتقام سخت هزاران قاسم سلیمانی دیگر باشند.
وی گفت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان از آن ‌جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل شد.

نظر شما