شناسهٔ خبر: 47080672 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حضور خودجوش مردم در میادین شهرها در روز قدس

تعدادی از مردم ایران اسلامی ضمن رعایت موازین بهداشتی با حضور در میادین شهرها در روز قدس همدلی خود را با مسلمانان فلسطینی به نمایش گذاشتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا، تعدادی از مردم آزاداندیش و آزادیخواه ایران اسلامی به ویژه در تهران امروز مصادف با روز قدس به صورت خودجوش در میادین شهرها گرد هم آمدند و انزجار خود را از رژیم غاصب و اشغالگر قدس به نمایش گذاشته و فریاد حمایت از ملت مسلمان فلسطین را سر دادند.

این تجمعات پراکنده در حالی صورت گرفت که امسال نیز به دلیل شیوع کرونا ملت مسلمان ایران نتوانستند همچون سال های گذشته در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت کنند ولی نشان دادند که فلسطین همچنان پاره تن مسلمانان ایران است. 

اما همین حضور خودجوش که با رعایت پروتکل های بهداشتی و در نهایت نظم و امنیت صورت گرفت  سمبل و نماینده هزاران هزار آزادیخواهی است که حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین را از یاد نبرده و در اعماق قلب و ذهن شان فریاد مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مقاومت در برابر استکبار و استثمار همچنان ادامه دارد و مردم ایران نیز خود را در کنار مردم فلسطین و در جبهه مقاومت می داند. 

دعای همه مسلمانان جهان بالاخص مردم ایران در این ماه مبارک رمضان نابودی همه حکومت های ظلم وجور و به ویژه اسرائیل غاصب و همدستان اوست و ان شاءالله بزودی شاهد ماوا گزیدن تمام فلسطینی ها در کشور و زادگاه خود باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما