شناسهٔ خبر: 47080609 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

محمدبیگی در پیامی:

مقاومت راهکاری موثر برای رهایی فلسطین از چنگال غاصبان است

نماینده مردم قزوین در مجلس طی پیامی یادآور شد که آزادی قدس نزدیک بوده و راه اصلی برای رهایی فلسطین عزیز از چنگال غاصبان، مقاومت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در پیامی روز جهانی قدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

مردم مظلوم فلسطین بیش از 7 دهه است که سرزمینشان توسط رژیم منحوس صهیونیستی اشغال شده است، در طول این مدت هر روز شاهد کشتار وحشیانه زنان و مردان و کودکان مظلوم این سرزمین توسط این رژیم کودک کش هستیم. به طور قطع آزادی قدس عزیز نزدیک و راه اصلی برای رهایی فلسطین عزیز از چنگال غاصبان، مقاومت است.

ضربه های میدانی مهلک نیروی مقاومت اسلامی در روزهای اخیر و جلوه‌هایی از قدرت والای آن در منطقه، لرزه بر اندام صهیونیست‌ها و حامیانش انداخته و ضمن روشن کردن نور امید را در دل مستضعفان عالم بالاخص مردم مظلوم فلسطین، نشان داد اگر دشمن ضربه ای بزند ده ها برابر محکم تر دریافت خواهد کرد و گامی در مسیر تسریع در نابودی خود برخواهد داشت.

در جمعه آخر ماه مبارک رمضان امسال نیز به فراخور شرایط کرونایی، در بستر فضای مجازی و عرصه های دیگر خشم انقلابی خود را علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی و عمال استکبار جهانی نشان خواهیم داد و ضمن اهتمام در پاسداشت شهدای مسیر عرصه مقاومت به ویژه مرد میدان حاج قاسم سلیمانی، تجلی نهایی آرمان قدس و رهایی فلسطین عزیز از چنگال رژیم ددمنش صهیونیستی را از خداوند مسئلت خواهیم داشت./

پایان پیام

نظر شما