شناسهٔ خبر: 47080590 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بالن‌های آتش‌زای غزه صهیونیست‌ها را کلافه کرده است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از چندین مورد آتش سوزی ناشی از ارسال بالن‌های آتش‌زا در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  رسانه های رژیم صهیونیستی از وقوع 7 مورد آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست نشین «اشکول» در اطراف غزه بر اثر بالن‌های آتش‌زای ارسال شده از سمت غزه خبر دادند.

روزنامه عبری زبان « معاریو» اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته بر اثر ارسال بالن‌های آتش‌زا از سمت غزه، حداقل 15 مورد آتش‌سوزی در اراضی اشغالی به وقوع پیوسته است.

یادآور می شود که جوانان فلسطینی با بستن مواد اشتعالزا به بادبادک‌ها آنها را به سوی اراضی اشغالی می‌فرستند. استفاده از بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا طی راهپیمایی‌های بازگشت در مرز نوار غزه مرسوم شد و تا کنون به صدها هکتار از اراضی شهرک‌های مجاور غزه آسیب زده است.

این بادبادک‌ها و بالن‌های آتشزا سلاح فقیران محاصره شده و گرسنگان غزه و ستون اصلی نیروی هوایی فلسطین است که در میان اسرائیلی‌ها وحشت ایجاد کرده است.

سلاح جدید فلسطینی‌ها، صهیونیستها را به وحشت انداخته است و آنها برای مقابله با آن از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند. ارتشی که خود را شکست ناپذیر می‌خواند از بالن‌های آتشزا به خود می‌لرزد.

انتهای پیام/

 
 

نظر شما