شناسهٔ خبر: 47080537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تقدیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اصحاب رسانه

جعفر سمیعی به تقدیر از اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه خبری پرسپولیس پرداخت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پیامی خطاب به رسانه‌های گروهی نوشت: «پرسپولیس یک دوران متفاوت را در کشور هند پشت سر گذاشت. حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هندوستان، اتفاق ویژه و تجربه بزرگی برای همه ما بود و به لطف خداوند و با تلاش همه اعضای تیم و باشگاه، پرسپولیس توانست بار دیگر پرچمدار فوتبال ایران باشد و با رکورد‌های شیرین و پیروزی‌های غرورآمیز به خانه بازگردد. در این میان، هرگز نمی‌توان چشم بر عملکرد ویژه رسانه‌های کشورمان بست.»

سمیعی در بخش دیگری از پیام خود نوشت: «هدف ما در باشگاه این بود که خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی را با خود در اردوی هند همراه کنیم، اما محدودیت‌های کرونایی از یک‌سو و مخارج سنگین سفر از طرف دیگر، چنین اجازه‌ای به باشگاه نداد، ولی با این حال، شاهد آن بودیم که خبرنگاران حوزه خبری پرسپولیس و رسانه‌های گروهی به بهترین شکل ممکن به انتشار اخبار و آگاه‌سازی مردم کشورمان و هواداران دوست‌داشتنی تیم، مشغول بودند. اغلب دیدار‌های پرسپولیس تا پاسی از شب ادامه داشت، اما خبرنگاران خستگی‌ناپذیر این حوزه تلاش کردند تا جزئی‌ترین مسائل از داخل اردو را منتشر کنند و این موضوع، نشان‌دهنده دشواری‌های شغلی این قشر زحمتکش جامعه است.»

در قسمت دیگری از پیام جعفر سمیعی به رسانه‌ها آمده: «همه اعضای باشگاه پرسپولیس اعم از هیات مدیره، معاونان، مدیران، کادرفنی، بازیکنان و همراهان تیم، خود را ملزم به حفظ احترام و شأن اهالی رسانه می‌دانند؛ زیرا معتقدیم حضور و وجود رسانه‌ها در امر آگاهی‌بخشی جامعه موثر و مفید است. پرسپولیس در این سال‌ها با تلاش ستاره‌ها و مربیان خود، باعث ایجاد نشاط در فوتبال شده و رسانه‌ها همگام با باشگاه حرکت کرده‌اند. شاید در این مسیر، گاهی به مسائل حاشیه‌ساز و انتشار شایعات نادرست هم پرداخته شد، اما همواره مرز احترام بین باشگاه و رسانه‌ها کنترل شده است. از این رو، بابت تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی رسانه‌ها در امر بازتاب اتفاقات و انتشار اخبار از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در اردوی هندوستان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم رابطه بین باشگاه پرسپولیس و رسانه‌های گروهی به واسطه تلاش صادقانه خبرنگاران این حوزه در بالاترین سطح خود باشد.»

در انتهای پیام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌خوانیم: «همچنین باید بار دیگر از کادرفنی و بازیکنان، همراهان و البته هواداران تقدیر کنم. طرفداران پرسپولیس با حمایت بی‌نظیر خود در یک ماه گذشته باعث افزایش انرژی یحیی گل‌محمدی و شاگردانش شدند و توانستند موفقیت بزرگی را به نام باشگاه محبوب خود سند بزنند. آرزو دارم با عنایت به الطاف پروردگار و افزایش حمایت‌ها، پرسپولیس بتواند قهرمانی دیگری در این فصل رقم بزند و هواداران را خوشحال کند.»

انتهای پیام/

نظر شما