شناسهٔ خبر: 47080506 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیانیه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی شهرستان خرم آباد

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی شهرستان خرم آباد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی شهرستان خرم آباد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کردند که به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز قدس» یادگار ارزشمند و ماندگار بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) است و امروز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با استفاده از ظرفیت عظیم و پایان‌ناپذیر «روز قدس» مردم جهان را بیدار و امت مسلمان را به هم صدایی با ملت فلسطین برای دستیابی به حق مشروع شان فرامی‌خوانند.

«روز قدس» روز به نمایش درآمدن قدرت امت اسلامی و آزادی خواهان جهان علیه فتنه‌های رنگارنگ استکبار و استثمار جهانی و روز خروش علیه جبهه زر و زور و تزویر است.

«روز قدس» ماهیت واقعی رژیم غاصب صهیونیستی و نقشه شیطانی رژیم تروریست پرور ایالات متحده آمریکا و هم پیمانان جهانی و منطقه‌ای آنان در اجرای نقشه شوم «ازنیل تا فرات» و طرح ظالمانه «معامله قرن» را برهمگان آشکار كرد.

«روز قدس» جهانیان را متوجه قصد پلید جهان‌خواران و ایادی مزدورشان در پایمال ساختن و نادیده گرفتن حقوق حقه ملت فلسطین و چند پاره کردن سرزمین آن‌ها برای مشروعیت بخشیدن به دولت جعلی صهیونیستی نمود.

به مدد الهی ملت‌های مسلمان توانسته‌اند با تأسی از رهنمودهای امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری(ادام الله ظله العالی) «گفتمان مقاومت» و «حمایت فلسطین محور» را جهانی ساخته و به همگان ثابت نمایند تنها راه حل مسئله فلسطین اخراج اشغالگران و برچیدن بساط صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی و بازگشت آوارگان فلسطینی برای خلق انتخاباتی آزاد و تحقق اراده آنان درتعیین سرنوشت‌شان است و هر گونه طرح و اقدامی که با این موضوع وحقانیت فلسطینیان فاصله داشته باشد، را شکست خورده و بازی در زمین اشغالگران قدس و حامیان پلید آن می‌دانند.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خرم آباد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) و قبولی طاعات و عبادات برای تمامی مسلمین در ماه ضیافت الهی و با عرض تبریک عید سعید فطر همگان را به استماع بیانات و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری در روز قدس و در دفاع از آرمان قدس شریف دعوت می‌نماید.

نصرمن الله وفتح قریب...

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی
شهرستان خرم آباد

نظر شما