شناسهٔ خبر: 47080466 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز قدس:

روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام علیه جبهه کفر است

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، روز قدس را روز اتحاد جهان اسلام علیه جبهه کفر دانست و بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، روز قدس را روز اتحاد جهان اسلام علیه جبهه کفر دانست و همراه با مردم مسلمان و آزادیخواه کشورهای مختلف جهان بار دیگر بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تأکید کرد.

در متن این بیانیه آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در مواجهه با مسئله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است.

روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام است. در این روز مردم مسلمان و آزادیخواه کشورهای مختلف جهان با برگزاری مراسم، آیین‌ها بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس و حق تعیین سرنوشت و آینده خود و لزوم بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی به کشورشان تأکید می‌کنند.

روز قدس همه کشورهای اسلامی را حول یک‌محور مهم با یکدیگر متحد می‌کند، به همین دلیل جبهه کفر همه تلاش خود را برای تضعیف آن به کار می‌گیرد که در مقابل ما باید با تمام توان این آرمان را حفظ کنیم و با استفاده از همه راه‌های ممکن گسترش دهیم.

گفتنی است؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با برپایی «کمپین روز جهانی قدس» در فضای مجازی، تمام مسلمانا، آزادگان جهان و وفاداران به قدس شریف را به مشارکت برای گرامیداشت این روز فراخوانده‌اند و همچنین با برپایی مراسم‌ها و نمایشگاه‌های مختلف و با انتشار عکس‌ها، کلیپ‌ها و ویدیوهایی در رسانه‌های اجتماعی، بر حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف تأکید می‌کنند./۹۸۸/

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

نظر شما