شناسهٔ خبر: 47080102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرمسئول کانون حسینیه تبریز خبر داد:

تداوم همدلی بانوان کانون حسینیه تبریز با اهدای ۱۰۰ بسته طعام افطاری

بانوان تلاشگر کانون و بسیج مسجد امام حسین (ع) تبریز، کمک های مومنانه خود را در هفتمین مرحله با تامین و توزیع ۱۰۰ بسته طعام افطاری به خانواده های محروم و بی بضاعت منطقه تداوم بخشیدند.

صاحب‌خبر -

«فریبا بیرامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: به همت بانوان پرتلاش کانون حسینیه و بسیج مسجد امام حسین (ع)، هفتمین مرحله از کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی در ماه مبارک رمضان با تأمین ۱۰۰ بسته طعام افطاری و نان رقم خورد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین (ع) تبریز گفت: دستگیری از نیازمندان و انفاق به مستمندان از زیباترین خصلت های پرهیزكاران و مومنان حقیقی به شمار می رود و در آموزه ها و متون دینی بر آن تاكید و سفارش بسیار شده است.

بیرامی افزود: بانوان تلاشگر کانون در لبیک به فرمایشات حضرت آقا برای برپایی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به فقرا و نیازمندانی که بیماری کرونا زندگی‌ آنها را تحت تأثیر قرار داده است، هفتمین مرحله توزیع بسته های حمایتی خود را درماه مبارک رمضان با تهیه مایحتاج و اقلام غذایی و افطار برای اقشار محروم و بی بضاعت منطقه با تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته اجرایی کردند.

وی اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج، روغن، نان، چای، قند و... به ارزش هربسته ۱۲۰ هزار تومان برشمرد و افزود: مبلغ ۱۲میلیون تومان برای اجرای مرحله هفتم، از محل جمع آوری کمک های خیرین و فعالان کانون و بسیج هزینه شده است.

بیرامی با بیان این مطلب که رسول اكرم(ص) و ائمه معصومین(ع) نیز همواره بر مساله برآوردن نیازهای مومنان و گره گشایی از زندگی نیازمندان تاكید كرده اند، اظهار کرد: طبخ و توزیع ۹۰ پرس غذای گرم، پخت و پخش شله زرد به تعداد ۲۰۰ عدد، اهدای بیش از ۳۰ کیلوگرم مرغ،توزیع ۳۰۰ قرص نان، ۲۰ بسته گوشت قربانی،۴۰ بسته میوه،۱۰۰ عدد نان افطاری را از دیگر فعالیت های انجام شده توسط گروه جهادی بانوان کانون و پایگاه مقاومت حسینیه  حوزه حضرت رباب (س) می توان عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین (ع) تبریز ضمن قدردانی صمیمانه ازخیرین، بانوان کانون، بسیج پایگاه خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با توکل بر خدا و با کمک خیرین گرامی، هشتمین مرحله کمک های مومنانه را با تامین تعداد بیشتری از بسته های حمایتی اجرا کنیم.

 

پایان پیام/698

نظر شما