شناسهٔ خبر: 47079312 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ائمه جمعه سراسر کشور تأکید کردند: آزادی قدس هدف است، از آن بازنمی‌مانیم

صاحب‌خبر -

شفقنا- آیین نماز جمعه، ۱۷ اردیبهشت، با رعایت مقررات و شیوه ‌نامه‌های بهداشتی در استان‌ها و شهرستان‌هایی که به تشخیص ستاد ملی کرونا مجاز اعلام شدند برپا شد و برخی ائمه جمعه نیز خطبه‌های این هفته را به صورت مجازی ایراد کردند؛ مشروح سخنان ائمه جمعه در شهرهای مختلف به شرح زیر است.

امام جمعه خور و بیابانک: فلسطین خط مقدم مبارزه با استکبار است

امام جمعه خور و بیابانک در شرق استان اصفهان گفت: فلسطین خط مقدم مبارزه با طاغوت و استکبار است و مسلمانان باید از آن حمایت کنند.

حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خور و بیابانک افزود: مسلمانان جهان به ویژه ایرانیان در تمام این سال‌ها ثابت کردند که روز قدس از آرمان‌های ملت فلسطین حمایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه نامگذاری روز قدس موجب شد که در جهان اسلام اتحاد مسلمانان مقابل نظام سلطه غرب شکل گیرد گفت: ملت مسلمان و همیشه در صحنه، هیچ وقت و در هیچ شرایطی سکوت نخواهد کرد و مقابل این افکار غصب اشغالگران فلسطین و قدس خواهد ایستاد.
وی ادامه داد: روز قدس موجب شد که روز به روز رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر تضعیف شود.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: امسال تریبون این صدای رسا در روز جهانی قدس در اختیار ولی امر مسلمانان است و همه گوش‌ها و دل‌ها به این صدا گوش خواهند داد.
حجت الاسلام جاویدی خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته با اجتماع، برپایی راهپیمایی و حضورحداکثری مردم در راهپیمایی، اقتدار کشور و حمایت از مظلومان به رخ دنیا کشیده می‌شد، اما امسال با شرایط خاص برنامه‌های بزرگداشت روز قدس متفاوت‌تر برگزار شد.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک با اشاره به سالروز تأسیس بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی یک نهاد مقدس است که همیشه پای کار محرومیت‌زدایی بوده و هر کجا کمبودی احساس کند وارد صحنه می‌شود.
وی افزود: این نهاد با هدف محرومیت زدایی و جذب بسیجیان در عرصه سازندگی حضوری فعالانه دارد.
حجت الاسلام جاویدی با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر گفت: اقدامات انسان دوستانه هلال احمر به ویژه امدادگران و نجاتگران شهرستان در عرصه‌های مختلف امدادی، در خدمت رسانی به مردم در حوادث طبیعی و جاده ای پیشگام هستند و اقدامات ارزشمند و انسانی این نهاد در خور و بیابانک قابل تقدیر است.

خور و بیابانک این هفته در شریط زرد کرونایی قرار گرفت و بدین سبب نماز جمعه در آن برگزار شد؛ این شهرستان به مرکزیت شهر خور با وسعت افزون بر۱۲هزار کیلومتر مربع و ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است.

امام جمعه رشت: روز قدس فراتر از یک روز ملی بلکه مساله جهان اسلام است

امام جمعه رشت: روز قدس فراتر از یک روز ملی بلکه مساله جهان اسلام است امام جمعه رشت: روز قدس فراتر از یک روز ملی بلکه مساله جهان اسلام است

 امام جمعه رشت گفت:به تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری روز قدس فراتر از یک روز ملی و منطقه ای بلکه مساله جهان اسلام است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به روز جهانی قدس افزود : روز قدس به نماد بزرگ مقاومت و قدرت دنیای اسلام تبدیل شده و مساله ای انسانی و بشری است چون اگر مسلمانان بر علیه یاغیان جهان قیام نکنند، بلایی که بر سر این بخش از سرزمین اسلام آمده، بر سر سایر بلاد و کشورها نیز خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: رژیم جعلی اسرائیل هم اینک در شرایط افول قرار گرفته و تمام نقشه های شوم آن درباره ایران و سایر کشورهای اسلامی شکست خورده و مشکلات اخیری که برای نیروگاه نطنز و سایر مناطق آن پیش آمده ثابت می کند که این رژیم غاصب در موضع ضعف شدید قرار گرفته است.

وی به بیانات امام راحل در خصوص مبارزه با استکبار جهانی اشاره و بیان کرد: امام راحل تعبیری دارند که نیاز امروز جامعه اسلامی است مبنی بر اینکه تا کی به جای معامله با دشمنان اسلام و برای نجات قدس از اسلحه گرم غفلت نموده و با کارهای سازشگرانه، وقت گذرانده و به رژیم غاصب اسراییل فرصت می دهند تا به جنایت خود ادامه دهد.

امام جمعه رشت اضافه کرد: امروز در جبهه مقاومت شاهدیم که با ساخت موشک های دوربرد، میان برد و پهپاد و غیره دشمنان را به هراس انداخته ایم و این امر نشان می دهد جبهه مقاومت تا چه حد در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی موثر است.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: هم اینک نیز جبهه مقاومت در سراسر جهان باید خود را آماده کنند و در مقابله با آمریکا و دشمنان اسلام آنان را از آسیا و خاورمیانه خارج کرده و افول آمریکا و رژیم صهیونیستی را به نظاره بنشیند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: دنیای اسلام و بشریت  به این باور رسیده  که باید در برابر استکبار ایستادگی کرد.

امام جمعه لواسانات: آزادی قدس گام اول غلبه بر مستکبران است

امام جمعه لواسانات: آزادی قدس گام اول غلبه بر مستکبران است امام جمعه لواسانات: آزادی قدس گام اول غلبه بر مستکبران است

امام جمعه لواسانات با تاکید بر اهمیت ابتکار امام راحل در خصوص روز جهانی قدس، گفت: این روز مختص فلسطین نیست بلکه روز مبارزه و غلبه مستضعفان در برابر مستکبران است. گام اول آزادی قدس است که اگر محکم برداشته شود در ادامه راه نیز موفق خواهیم بود.

در پی وضعیت قرمز کرونایی لواسانات و لغو نماز عبادی سیاسی جمعه برای ششمین هفته متوالی، حجت الاسلام سید سعید لواسانی، در پیام جمعه این هفته که به صورت ویدئو منتشر شد، افزود: امام خمینی (ره) می‌دانستند اگر قرار باشد جهان از زیر فشار ستم آمریکا و مدعیان قدرت نجات پیدا کند و مستضعفان در برابر مستکبران قیام کنند، اولین قدم آزادی قدس است.

وی با اشاره به حکومت آمریکا خاطرنشان کرد: این نظام استکباری، استعماری، فاسد، جاهلی و ظالم که می‌خواهد تمام جهان را برده خود کند، باید برچیده شود و این به عنوان یک اصل مسلم در تفکرات امام راحل و تفکر اسلامی است.

امام جمعه لواسان بیان داشت: اگر به دنبال زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی امر (عج) هستیم، راهی جز مبارزه با نظام‌های مستکبر جهان نداریم و اگر در این مسیر تلاش نکنیم، خداوند متعال ظهور حجت را نمی‌رساند.

اهمیت انقلاب اسلامی ایران در منطقه

لواسانی اظهار داست: اگر حماسه انقلاب اسلامی ایران نبود، علاوه بر اینکه یک فلسطینی نمیتوانست در کشورش زندگی کند، استعمارگران اردن، مصر و سوریه را هم تصرف می‌کردند چرا که آن‌ها به دنبال تصرف غرب آسیا به نفع خود بودند.

وی تاکید کرد: قیام ملت فلسطین، ایستادگی حزب الله لبنان، مقاومت یمن و دست‌آوردهای جبهه مقاومت به همت شهید سلیمانی و همرزمانشان در برابر داعش، مولود نامشروع آمریکا، از برکات ابتکار امام خمینی (ره) است؛ روز قدس روز نابودی مستکبران و گام اول آن نابودی اسرائیل است.

قدرت ایمان در برابر تمام قدرت‌ها پیروز است

امام جمعه لواسان در ادامه اظهار داشت: یکی از جنبه‌های مهم، جنگ شناختی است که جوانان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. اگر ما بخواهیم در این جنگ نیز در برابر رژیم صهیونستی قدرت برتر داریم.

لواسانی افزود: درست است دشمن در قدرت تکنولوژی جلوتر است، اما قدرت ایمان ما از آن‌ها برتر است و ما در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقابله با داعش تجربه کردیم که این قدرت ایمان همواره در برابر تمام قدرت‌های سخت پیروز می‌شود.

آزادی قدس هدف است، از آن بازنمی‌مانیم

امام جمعه لواسان با اشاره به لغو راهپیمایی روز قدس در پی شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: اگر امسال نتوانستیم راهپیمایی داشته باشیم، اما حواسمان هست و برای آزادی قدس علاوه بر دعا کردن، برنامه‌ریزی، تلاش و مجاهدت خواهیم کرد.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و دارای ۲۰ روستا، یکی از بخش‌های شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت قرار دارد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: قدس متعلق به امت اسلام است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: قدس متعلق به امت اسلام است امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: قدس متعلق به امت اسلام است

مولوی عبدالصمد کریم‌زایی روزجمعه با گرامیداشت روز قدس گفت: قدس قبله اول مسلمانان جهان است که سالیان متمادی زیر سلطه و اشغال رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد.

وی افزود: اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها سال‌ها است موجب رنج و مهنت امت اسلامی بویژه مردم مظلوم فلسطین شده است.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: بیت المقدس قبله اول انبیای الهی بوده و نبی مکرم اسلام (ص) نیز ۱۶ ماه به طرف آن نماز خوانده است.

وی بیان کرد: بیت المقدس متعلق به جهان اسلام است و رژیم غاصب اسرائیل هیچ اختیاری نسبت به این مکان مقدس و اشتغال آن ندارد.

مولوی کریم زایی گفت: اگر همه مسلمانان اتحاد داشته و یک‌دست و یک‌صدا باشند، بدون سلاح هم می‌شود قدس را آزاد کرد. اما متأسفانه تفرقه میان مسلمانان باعث شده دشمن نهایت استفاده را ببرد و می‌بینیم چگونه با نیرنگ و فریب جهت جامعه اسلامی را به‌نفع خودشان تغییر می‌دهد.

امام جمعه مشهد: اسرائیل از حفظ خود مایوس شده‌ است

امام جمعه مشهد: اسرائیل از حفظ خود مایوس شده‌ است امام جمعه مشهد: اسرائیل از حفظ خود مایوس شده‌ است

امام جمعه مشهد گفت: اسرائیل با قرار گرفتن در مثلث بحران مشروعیت در داخل خود، محاصره فلسطینیان مسلح و احساس خطر از جانب موشک‌های نقطه‌زن، از حفظ خود مایوس شده‌ است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: در حال حاضر نه تنها عربها، اسرائیل را نامشروع می دانند بلکه یهودیان نیز خود را صاحب این سرزمین نمی دانند، از طرفی دیگر در محاصره ده‌ها هزار فلسطینی مسلح قرار گرفته‌اند و در معرض تهدید موشک‌های نقطه زنی هستند که از اطراف تمامی نقاط اسرائیل را هدف قرار داده‌ است.
وی ادامه داد: روزی که امام راحل فرمان نامگذاری روز جهانی قدس را صادر کردند، رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را تصرف کرده بود و کشورهای اطراف خود را مورد تجاوز قرار می‌داد. تپه‌های جولان سوریه، بخشی از صحرای سینای مصر، نوار غزه و بخشی از اردن در جنگ ۶ روزه ۱۹۶۷ توسط اسرائیل و به پشتوانه قدرت آمریکا اشغال شد و رژیم صهیونیستی آرزوی فرات تا نیل را در ذهن داشت.
امام جمعه مشهد گفت: اما امروز نه تنها جنوب لبنان از تصرف اسرائیل خارج شده بلکه در جنگ ۳۳ روزه حزب الله و در جنگ ۱۱ روزه فلسطینیان، این رژیم صهیونیستی مستاصل شد.
وی افزود: موشکی که ۲ هفته قبل از سوریه به نزدیکی پایگاه اتمی اسرائیل اصابت کرد و اسرائیل نتوانست این موشک را رهگیری کند، این رژیم را از زندگی و حفظ خود مایوس کرده‌ است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فلسطینیان غرب اردن باید مسلح شوند، ادامه داد: اکنون فلسطینیان مسلح غرب اردن با فلسطینیان مسلح غزه یکی شدند و اسرائیل در محاصره فلسطینیان مسلح قرار گرفته‌ است.
وی گفت: انتفاضه سنگ و چاقو جای خود را به انتفاضه سلاح و موشک علیه اسرائیل داده است.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: نه تنها خواب از فرات تا نیل از سر اسرائیل پریده بلکه برای حفظ کشور غصبی یک وجبی خود امروز دچار مشکل شده‌ است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تا ۲۵ سال دیگر این رژیم از بین خواهد رفت، این عجز را شعار مرگ بر اسرائیل در روز قدس محقق کرد.
وی ادامه داد: قدس مساله جهانی است، اشغال قدس طرح استعماری و استکباری غرب است که توسط استعمار بریتانیا اجرا شد و برای هر کشور ممکن است پیش آید، موضع آمریکا در موضوع تایلند مقابل چین نیز همین نسخه است.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: استکبار آمریکایی و غرب در تمام دنیا ممکن است این طرح شیطانی را اجرا کند، از این رو روز قدس روز جهانی است، همه دنیا باید به پا خیزند خطری که برای فلسطین پیش آمد با توسعه استکبار برای همه دنیا در کمین است.
وی افزود: روز قدس روز جهانی و اسلامی است، صف مقدس جبهه حق مقابل باطل است، اسرائل را به منطقه آورده‌اند تا سفره اسلام را جمع کنند، اسرائیل صف مقدم جبهه کفر و فلسطین صف مقدم جبهه اسلام است و به عنوان مرد و زن مسلمان در مقابل این صف نمی‌توان بی‌تفاوت بود، همه مسلمانان در مقابله با کفر جهانی در خط مقدم که همان فلسطین است، باید آمادگی داشته‌ باشند.
بی‌تقوایی در جامعه عامل تباهی جوانان
امام جمعه مشهد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه ازدواج بستر مشروع برآورده کردن نیاز جنسی است، گفت: اگر شرایط ازدواج برای جوانان فراهم نباشد با فوران نیاز جنسی، مزاج جوانان ملتهب می‌شود.
وی افزود: برای جلوگیری از فوران نیاز جنسی جوان باید خواسته‌سازی صورت گیرد که ورزش قهرمانی بزرگترین پایگاه خواسته سازی برای جوان است.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: در بسیج نیز جوانان فراوان مشغول فعالیت هستند، حرکات جهادی بسیجی فضای مقدسی برای تعدیل خواسته‌های نفسانی جوانان است.
وی گفت: خواسته سازی از طریق تقوا نیز بسیار مهم است و خواسته های نامحدود جنسی و حیوانی را تعدیل می‌کند تا این خواسته‌ها از مسیر مشروع اجرا شود.
امام جمعه مشهد افزود: جامعه نیز باید تقوای عملی داشته باشد اگر تقوای عملی وجود نداشته باشد، بی حجابی و بدحجابی زنان رایج می‌شود که بزرگترین عامل فساد است، در جامعه ای که ابتذال رایج باشد، فعالیت‌های مبتذلانه به اسم هنر مظلوم در جامعه رواج داشته باشد، جوان به بدبختی کشیده می شود و این بی تقوایی عملی است.
وی ادامه داد: وجود مشاغل نامشروع نظیر قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر نیز در زندگی اجتماعی جوان را به فساد می کشاند و یکی از بزرگترین عوامل فساد در جوانان، اشتغال فاسد است.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: جریان قاچاق خطرناک است نه تنها رشد اقتصاد را از بین می برد بلکه نسل جوان را نیز بدبخت می کند لذا متولیان باید با این پدیده مبارزه کنند.

امام جمعه میامی: روز قدس نماد قیام جهانی علیه استکبار است

امام جمعه میامی گفت: روز قدس نماد قیام جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجدجامع این شهر، افزود: روز جهانی قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی است که با هدایت های امام راحل این گفتمان خلق شد.

وی با بیان اینکه بدون شک آینده از آن مردم فلسطین و مقاومت اسلامی است، تصریح کرد : شهدای مقاومت و در راس آنها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه مسلمانان اسوه و الگو شده‌اند.

امام جمعه میامی ادامه داد: تنها رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی است.

صفایی پور با اشاره به اینکه روز قدس موجب شد که روز به روز رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر تضعیف شود، اظهارداشت: جبهه مقاومت اسلامی با حفظ وحدت و اتحاد در مسیر مبارزه با این رژیم منحوس حرکت کنند.

وی گفت : فرهنگ ظلم ستیزی ریشه در مکتب ما دارد و باید با ظالم مبارزه و از مظلوم حمایت کرد.

امام جمعه میامی افزود : انتخاب کاندیدای اصلح و خلق انتخابات پرشور و باحضور حداکثری مردم یک رسالت سنگین بر عهده ملت بزرگ ایران است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات لیله القدر نظام است ، اظهارداشت: حضور مردم در پای صندوق های رای نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

صفایی پور تصریح کرد: بهبود وضعیت معیشتی مردم و وضعیت اقتصادی ، مبارزه با فساد و انسجام ملی مهمترین عوامل مشارکت حداکثری خواهد بود.

وی با توجه به اینکه مشکلاتی در سطح جامعه وجود دارد ، یادآورشد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور و نظام اسلامی خواهد شد.

امام جمعه میامی افزود: حضور گسترده در انتخابات پیش رو ضمن افزایش اقتدار ایران، به معنای رنگ باختن تمامی توطئه های دشمن است.

وی با توجه به بارش باران و سیلاب شدید در سطح شهرستان میامی ،افزود: در وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم مسئولان استان و شهرستان نسبت به خسارات ناشی از سیل بویژه در بخش محصولات کشاورزی اقدامات اساسی انجام دهند.

وی گفت : آمادگی و تجهیز ستاد مدیریت بحران در راستای رفع مشکلات احتمالی ضرورت دارد.

سردادن شعارهای حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل به مناسبت روز جهانی قدس از دیگر برنامه های این هفته در نماز جمعه میامی بود.

خطیب جمعه خمین: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است

خطیب جمعه خمین: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است خطیب جمعه خمین: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است

امام جمعه خمین گفت: انتخابات مصداق مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است و شهروندان با هر رای، مطالبات خود را از حاکمیت ابراز می‌کنند.

 حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه خمین با اشاره به روز قدس نیز افزود: روز جهانی قدس وحدت مسلمانان جهان را تقویت کرده و آنان را برای رسیدن به یک هدف مشترک در کنار هم قرار می‌دهد.
وی یادآور شد: امام راحل با حکمت، روشن بینی و دوراندیشی که داشتند جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
خطیب جمعه خمین گفت: شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده و وعده خداوند در خصوص پیروزی ملت‌های مظلوم بر حکومت‌های مستبد به زودی محقق خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا بعد از تعطیلات نوروز افزود: مردم به شدت از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی واقع است.

انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ماست

امام جمعه اراک گفت: انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ماست و بدون شک ملت ایران بازهم پیروز این امتحان خواهند بود.

انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ماست انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ماست

آیت‌الله قربان‌علی دری نجف‌آبادی  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: انتخابات یک آزمون بزرگ برای ملت  ایران است که بازهم ملت از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب هیچ رویداد و حادثه‌ای نتوانسته مانع برگزاری انتخابات شود، انتخابات در سخت‌ترین شرایط حتی در دوران دفاع مقدس نیز برگزار شده و امسال در شرایط کرونا نیز انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

امام جمعه اراک گفت: در طول‌ دوره‌های مختلف انتخابات مردم ایران اسلامی همواره با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای به دشمنان نظام و انقلاب نه گفتند، گرچه امسال به دلیل شرایط کرونایی وضعیت سختی را پیش رو داریم اما حضور آگاهانه و با بصیرت پای صندوق‌های رای بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد و نه بزرگی به دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو انتخاب اصلح اهمیت بسیار بالایی دارد، افزود: نباید با انتخاب غلط کاری کنیم که دشمنان خوشحال شوند و سختی آن را خود تحمل کنیم.

امام جمعه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۵۸ توسط امام خمینی(ره) به نام روز قدس اظهار کرد: روز قدس یک روز بین ‌المللی است که طی آنان مسلمانان علیه ستمکاران فریاد زده وکمک به ستمدیدگان، آزادی خواهی، حق طلبی و مقابله با ستمکاران تاریخ و  رژیم صهیونیسیتی را خواستارند.

 دری نجف آبادی گفت: امام راحل(ره) با اعلام آخرین روز ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، راه را برای مقابله با این غده سرطانی در منطقه هموار کرده‌ و از آن پس همه کشورهای مسلمان این روز را گرامی می‌دارند و تا زمانی که قبله اول مسلمانان آزاد نشود مبارزه ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس بعد از نماز جمعه امروز اراک جمعی از مردم روزه‌دار و مومن اراکی در حرکتی خود جوش روز قدس را گرامی داشته و با حمل پرچم و دست نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین این روز را گرامی داشتند.

 

نظر شما