شناسهٔ خبر: 47079269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

زحمات حاج قاسم بزودی به ثمر خواهد نشست

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: برکت خون حاج قاسم و زحمات او و دیگر سرداران شهید مقاومت به زودی به ثمر خواهد نشست و رژیم صیهونیستی به زودی نابود خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام شمس اله جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: ملت ایران نشان داده اند که همیشه یاور مظلومان بوده و خواهند بود.

وی افزود: حمایت از مظلوم در آیات و روایات اسلامی جایگاه ویژه ای در اسلام دارد و از این حیث یاری مردم مظلوم فلسطین مسأله‌ای مهم برای همه ملت‌های مسلمان در جهان است.

نماینده ولی فقیه در در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: روز قدس را می‌توان روز همبستگی ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان با مردم مظلوم فلسطین نامید.

جلیلیان ادامه داد: برکت خون حاج قاسم و زحمات او و دیگر سرداران شهید مقاومت به زودی به ثمر خواهد نشست و رژیم صیهونیستی به زودی نابود خواهد شد.

وی به لزوم اتحاد مسلمانان حول محور قرآن و فرمایشات اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: با اتحاد کشورهای مسلمان به زودی غده سرطانی منطقه (رژیم اشغالگر قدس) نابود خواهد شد و بار دیگر قدس شریف به دست آزادی خواهان خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: با توجه به توانمندی جبهه مقاومت و نتیجه دادن زحمات سردار حاج قاسم سلیمانی قبل از وعده مقام معظم رهبری برای نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده که در سال ۹۴ داده شد، قدس به دست صاحبان اصلی اش بر خواهد گشت.

نظر شما