شناسهٔ خبر: 47078953 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روز نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی ملت فلسطین نزدیک است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای ضمن بزرگداشت روز قدس اعلام کرد: ما دانشجویان دانشگاه تهران؛ یقین داریم روز نابودی رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک و پیروزی ملت قهرمان فلسطین و سایر ملت های مظلوم جهان قطعی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: ما دانشجویان دانشگاه تهران ضمن بزرگداشت روز قدس و آرمان آزادی فلسطین، چندین دهه اشغال و جنایت رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم و یقین داریم که با عنایت خداوند متعال و اراده آحاد مسلمانان و آزادگان روز نابودی این رژیم منحوس نزدیک و پیروزی ملت قهرمان فلسطین و سایر ملت های مظلوم جهان قطعی خواهد بود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم ‌اللَّه ‌الرّحمن ‌الرّحیم»

وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ (انبیاء ۱۰۵)

انقلاب اسلامی ایران از ابتدای ظهور خود آرمان هایی را زنده کرد که سال ها به دست قدرت های شرق وغرب به فراموشی سپرده شده بود.
روزی که انقلاب  اسلامی در 22 بهمن سال 1357 پیروز شد. بارقه‌ای از امید را در دل ملت‌های مسلمان و مظلوم جهان از جمله فلسطین زده شد، زیرا انقلابی بود که آرمان او عدالت و زندگی عزتمندانه تمامی انسان های آزاده بود.

امام خمینی رحمه الله علیه با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قدس به جهانیان نشان داد که پیشران حمایت از مظلومان در سراسر جهان است و در برابر ظلم مستکبرین و متجاوزین سکوت نخواهد کرد.

این آرمان به سرعت در سراسر جهان منتشر
شد و هرساله روز قدس که نماد عدالت‌خواهی بین المللی و جهانی است رونق بیشتری به خود می گیرد و بزرگداشت این روز ادامه خواهد داشت تا زمانی که بیت المقدس به دست مردم فلسطین برگردد و رژیم جعلی صهیونیستی از صفحه روزگار محو شود.
روز قدس یادآور مردانی بزرگ است که همیشه  در میدان بودند واجازه ندادند دیپلماسی ذلت این آرمان متعالی رابه دست فراموشی بسپارد، مردانی چون سردار شهید قاسم سلیمانی  که عمر خود را برای آزادی قدس شریف و زنده نگه داشتن آرمان های آن گذاشتند و در آخر هم به دست جنایتکارانی که در پشت میز های مذاکره به نام آزادی و حقوق بشر، صدای مستضعفان را خفه می کنند، به شهادت رسیدند. اما یاد ایشان و مکتب ایشان همواره زنده خواهد بود و ثمره خون امثال شهید سلیمانی این است که به فضل الهی مسلمانان به زودی در مسجد الاقصی نماز خواهند خواند.

ما دانشجویان دانشگاه تهران ضمن بزرگداشت روز قدس و آرمان آزادی فلسطین، چندین دهه اشغال و جنایت رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می کنیم و یقین داریم که با عنایت خداوند متعال و اراده آحاد مسلمانان و آزادگان روز نابودی این رژیم منحوس نزدیک و پیروزی ملت قهرمان فلسطین و سایر ملت های مظلوم جهان قطعی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما