شناسهٔ خبر: 47078786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پاسخ منفی «مورینیو» به الهلال

«ژوزه مورینیو» پیش از قبول سرمربیگری تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا، به پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان پاسخ منفی داده بود.

صاحب‌خبر -

مهر: تیم فوتبال الهلال عربستان قصد دارد تیم قدرتمندی را برای فصل آینده ببندد و از مدتی پیش تلاش خود را برای مذاکره با سرمربیان مطرح و سرشناس آغاز کرده است. الهلال که به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده است، بعد از عملکرد انتقادآمیز در مرحله گروهی، باید در مرحله یک هشتم نهایی با استقلال ایران بازی کند.

سایت «سعودی» به نقل از «اخبار ۲۴» یونان اعلام کرد پیش از آنکه ژوزه مورینیو هدایت تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا را بر عهده بگیرد، باشگاه الهلال با این مربی پرتغالی وارد مذاکره شده بود اما مورینیو حاضر به قبول پیشنهاد سعودی‌ها نشده است.

در عین حال مورینیو «ژوزه موریس» دستیار سابق خود در تیم‌های اینترمیلان و رئال مادرید رابه الهلالی ها پیشنهاد داده و در نهایت این باشگاه با عقد قراردادی چند ماهه، موریس را به خدمت گرفته است.

به نظر می‌رسد حضور موریس در الهلال برای فصل آینده قطعی نیست و سران باشگاه همچنان رایزنی با مربیان مطرح دیگری را در دستور کار دارند؛ از جمله این مربیان «خورخه ژسوس» سرمربی بنفیکا است.

سایت سعودی مدعی شد الهلال به ژسوس مبلغ ۴ میلیون یورو پیشنهاد داده اما این مربی خواهان عقد قراردادی به مبلغ ۶ میلیون یورو شده است.

ژسوس پیش از این هم سابقه هدایت تیم الهلال را دارد اما به دلیل اختلاف نظر با مسئولان باشگاه از سمتش برکنار شد.

برچسب‌ها:

نظر شما