شناسهٔ خبر: 47078687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیت الله ملک حسینی شهادت سرهنگ مژدهی اصل را تسلیت گفت

یاسوج- ایرنا- حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در پی شهادت سرهنگ جمشید مژدهی اصل در اثر کرونا پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ سید شرف الدین ملک حسینیدر این پیام؛ شهادت سرهنگ جمشید مژدهی اصل را در اثر کرونا تسلیت گفت و در این پیام آورده است: رضوان خدا بر روح پاک او باد و به پدر و مادر این عزیز صمیمانه تسلیت می گویم.

آیت الله ملک حسینی ابراز داشت: عزیزی را بزرگ کردید و آرزو داشتید  که رشد روز افزون او را ببینید اما تقدیر الهی این بود که فوت وی را دیدید.

وی تاکید کرد: بی شک ارجی که در این رنج خواهید دید، ارجی مثال زدنی خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: در روایات داریم که خداوند متعال داریم ارجی برای پدر و مادر مقدر کرده که به او نمی رسند گاه مگر با از دست دادن عزیزشان.

وی همچنین آورده است: خداوند متعال این رنج را برای شما جبران کند و به شما آرامش دهد.

آیت الله ملک حسینی ادامه داد: شاید فرزندان این عزیز کوچک باشند و پیام بنده را دیگران به فرزندان این عزیز برسانند توصیه کنید به این ها که پیرامون احوال کاری پدر اطلاعاتی را به دست بیاورند و اگر در محیط کار خوبی و پاکی از او سر زده این ها را فرزندانش الگو قرار دهند.

وی تاکید کرد: بیماری کرونا بلایی برای همه ما و جوامع بشری شده است و برخی از افراد را در حین ماموریت از ما گرفته و برای آن ها مرگی شهادت گونه داشته است.
از خدا بخواهیم این بلا رفع بشود و بشر بتواند به اهداف خودش برسد.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: خیلی سخت است که هر روز شاهد درگذشت عزیزان مان باشیم اما هر چه باشد این بلاها نردبان خروج و رشد انسان و پله هایی برای حرکت به سوی خدای متعال است.

سرهنگ جمشید مژدهی‌اصل جانشین اداره پلیس مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان فارس بود که در خط مقدم حفاظت از جان و مال مردم ایثارگری و جانفشانی می‌کرد.

وی درحین خدمت به کرونا مبتلا شده بود و پس از چند روز جدال با بیماری کرونا وعلی رغم تلاش کادر پزشکی و درمانی در بیمارستان مسلمین و فقیهی شیراز نام وی به شهیدان راه خدمت اضافه و برای همیشه از این جهان فانی چشم فروبست.

پیکر این شهید مطهر روز ۱۵ اردیبهشت ماه جاری در روستای کریک از توابع شهرستان دنا به خاک سپرده شد.  

نظر شما