شناسهٔ خبر: 47078500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه میامی: روز قدس نماد قیام جهانی علیه استکبار است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: روز قدس نماد قیام جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجدجامع این شهر، افزود: روز جهانی قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی است که با هدایت های امام راحل این گفتمان خلق شد.

وی با بیان اینکه بدون شک آینده از آن مردم فلسطین و مقاومت اسلامی است، تصریح کرد : شهدای مقاومت و در راس آنها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه مسلمانان اسوه و الگو شده‌اند.

امام جمعه میامی ادامه داد: تنها رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی است.

 صفایی پور با اشاره به اینکه روز قدس موجب شد که روز به روز رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر تضعیف شود، اظهارداشت: جبهه مقاومت اسلامی با حفظ وحدت و اتحاد در مسیر مبارزه با این رژیم منحوس حرکت کنند.

وی گفت : فرهنگ ظلم ستیزی ریشه در مکتب ما دارد و باید با ظالم مبارزه و از مظلوم حمایت کرد.

امام جمعه میامی افزود : انتخاب کاندیدای اصلح و خلق انتخابات پرشور و باحضور حداکثری مردم یک رسالت سنگین بر عهده ملت بزرگ ایران است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات لیله القدر نظام است ، اظهارداشت: حضور مردم در پای صندوق های رای نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

صفایی پور تصریح کرد: بهبود وضعیت معیشتی مردم و وضعیت اقتصادی ، مبارزه با فساد و انسجام ملی مهمترین عوامل مشارکت حداکثری خواهد بود.

وی با توجه به اینکه مشکلاتی در سطح جامعه وجود دارد ، یادآورشد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور و نظام اسلامی خواهد شد.

امام جمعه میامی افزود: حضور گسترده در انتخابات پیش رو ضمن افزایش اقتدار ایران، به معنای رنگ باختن تمامی توطئه های دشمن است.

وی با توجه به بارش باران و سیلاب شدید در سطح شهرستان میامی ،افزود: در وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم مسئوولان استان و شهرستان نسبت به خسارات ناشی از سیل بویژه در بخش محصولات کشاورزی اقدامات اساسی انجام دهند.

وی گفت : آمادگی و تجهیز ستاد مدیریت بحران در راستای رفع مشکلات احتمالی ضرورت دارد.

سردادن شعارهای "حسین حسین شعار ماست ، شهادت افتخار ماست" ، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر انگلیس" و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل به مناسبت روز جهانی قدس از دیگر برنامه های این هفته در نماز جمعه میامی بود. 

نظر شما