شناسهٔ خبر: 47077448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بیانیه سپاه ثارالله به مناسبت روز جهانی قدس؛

نقش سردار سلیمانی در اضمحلال رژیم صهیونیستی بی بدیل است

در بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: در اضمحلال رژیم صهیونیستی نقش قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم یعنی سردار بزرگ اسلام و ایران، «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» بی بدیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
در متن این بیانیه آمده است:

با گذشت ۷۳ سال از اشغال رسمی سرزمین فلسطین با توطئه انگلیس خبیث و امریکای جنایتکار توسط صهیونیست ها و محاصره مظلومانه و تدریجی ملت شجاع فلسطین برابر چشم جهانیان ، این زخم دیرینه همچنان ملت‌های مسلمان و آزادیخواه و حق طلب عالم را رنج می دهد و موضوع فلسطین را همچنان در صدر مسایل و دغدغه های مهم منطقه‌ای ، بین المللی و اسلامی قرار داده است.

روز قدس از یک سو یادآور مقاومت و ایستادگی ملتی مظلوم و از سوی دیگر نشانگر تدبیر و دوراندیشی بنیان‌گذار عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) است که در سال ۱۳۵۸ و با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، روحی تازه به پیکره جهان اسلام و استکبارستیزان عالم دمید.

آری حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف به مثابه یک هدف راهبردی در طول حیات انقلاب اسلامی به ویژه پس از تاسیس نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فراهم سازی فرصت‌ها برای توسعه عمق راهبردی کشور ، رویاهای رژیم صهیونیستی و حامیان خبیث و پدید آن را باطل ساخت و به ویژه شهید عالیقدر قدس سردار حاج قاسم سلیمانی بیش از بیست سال از عمر پر برکت و گرانبهای خود را صرف توانمندسازی جبهه مقاومت و الگودهی به جوانان رشید و غیرتمند امت اسلامی برای رهایی ملت مظلوم فلسطین و احقاق حقوق حقه آنان کرد.

اسرائیل غاصب که روزی ارتش آن، در چشمان عرب معاصر، افسانه شکست ناپذیری را جلوه می‌نمود امروز نمادی از یک مجموعه تمام شکست خورده و در حال فروپاشی است.

در این «اضمحلال نزدیک» نقش قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم یعنی سردار بزرگ اسلام و ایران، «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» بی بدیل است و امسال در بزرگداشت روز جهانی قدس اگر چه حضور جسمانی فرمانده سابق نیروی قدس موجود و مشهود نیست ولکن مکتب حاج قاسم، الهام بخش آزادیخواهان و حق طلبان عالم برای آزادی بیت المقدس و قدس شریف است.

در پایان با تجلیل وتمجید از مقاومت و انتفاضه مقدس فلسطین و تعظیم به مقام شامخ شهدای عالیقدر راه آزادی قدس به ویژه سردار نامدار، شجاع و پرافتخار "شهید حاج قاسم سلیمانی" و تاکید بر تداوم رسالت خطیر آن شهید عزیز و فرمانده سرافراز، بر دوش ثاراللهیان ، خاطرنشان می گردد:
هرچند برگزاری آیین‌های گرامیداشت روز جهانی قدس در سال جاری به ویژه راهپیمایی سراسری امت اسلامی و ملل آزاده و حق‌طلب جهان در حمایت از آرمان قدس فلسطین و اعلام برائت از رژیم صهیونیستی و حامیان آن، تحت شیوع بیماری کرونا با رویکردها و شیوه‌های خلاق و ابتکاری دنبال می شود، و به توفیق الهی قرائن و شواهد نشان از نزدیک بودن تحقق وعده صادق امامین انقلاب اسلامی در آزادی قدس شریف دارد.

انشاالله جشن پیروزی مقاومت اسلامی و اقامه نماز به امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسجد الاقصی قبله اول مسلمین جهان و شکل‌گیری منطقه نوین بدون ویروس اسرائیل و میکروب کشنده امریکا ، خبر اول رسانه‌های جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما