شناسهٔ خبر: 47077090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اکبرپور: حواشی زیادی را پشت سر گذاشتیم/ مقابل سایپا به دنبال ۳ امتیاز هستیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم حواشی زیادی داشتیم که خدا را شکر توانستیم آن‌ها را جمع کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: صعود سه نماینده فوتبال کشورمان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می‌گویم. در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم حواشی زیادی داشتیم که خدا را شکر توانستیم آن‌ها را جمع کنیم. تیم توانسته در این دو هفته که پشت سر هم تمرین داشتیم، به شرایطی که می‌خواستیم برسد.

وی افزود: سایپا تیم جوانی است و آنالیز این را انجام داده و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را درآورده‌ایم. روی بازی با سایپا کار کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم هر 3 امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص حواشی روزهای اخیر و تعطیلی تمرینات این تیم خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم حواشی داشتیم اما جا دارد از حاج‌آقا زنوزی تشکر ویژه‌ای داشته باشم، مردی که سرمایه‌اش را برای فوتبال گذاشته است. ما باید قدر کسانی که آمده‌اند و از جیبشان در فوتبال هزینه می‌کنند را بدانیم و آن‌ها را دلسرد نکنیم. بیاییم به آن‌ها کمک کنیم تا بتوانند با دلگرمی از جیبشان برای فوتبال هزینه کنند.

اکبرپور ادامه داد: خدا را شکر حواشی که به وجود آمده بود حل شد و توانستیم تیم را جمع‌وجور کنیم. مبلغی که قرار بود به عنوان درصدی از قراردادها به بچه‌ها پرداخت شود هم واریز شد. ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد. قول داده‌اند که در آینده هم بخش دیگری از پول بچه‌ها را بدهند.

وی در پایان با اشاره به تأثیر مسائل مالی در روحیه بازیکنان گفت: بچه‌ها آمده‌اند و با تمام توان کار می‌کنند. پول هم برای آن‌ها مهم نیست اما هرقدر که پول به تیم تزریق شود، روحیه بچه‌ها بالاتر رفته و توانایی‌شان نسبت به قبل بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/116/ف

 

 

نظر شما