شناسهٔ خبر: 47076345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مراسم نمادین روز جهانی قدس در کردستان برگزار شد

گروه استان‌ها- مراسم روز جهانی قدس به‌صورت نمادین و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مرکز استان کردستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم روز جهانی قدس پیش‌ از ظهر امروز به‌صورت نمادین و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان در این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک روز جهانی قدس به همه ملت ایران و مردم کردستان اظهار داشت: روز جهانی قدس، روز اسلام و صحنه رویارویی جبهه حق علیه باطل است.

وی روز جهانی قدس را روز تجدید حیات اسلام و دفاع و حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم و رنج دیده فلسطین است، گفت: از همه کسانی که در این شرایط کرونایی برای برگزاری این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: امسال بنا به شرایط کرونایی راهپیمایی میدانی و خودرویی روز جهانی قدس برگزار نشد اما به صور نمادین و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها، انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام می‌داریم.

سادات با ذکر اینکه یوم‌الله قدس تعطیل‌ناپذیر است تصریح کرد: روز جهانی قدس برجسته‌ترین یادگار امام خمینی(ره) بوده و هر چقدر که بگذرد، بیشتر به عمق اندیشه‌های تابناک امام(ره) و ددمنشی‌های نظام سلطه در ترور سرداران و جنایت و اقدامات خرابکارانه دشمنان پی خواهیم برد، بنابراین باید این روز هرسال بیشتر از سالیان گذشته باشکوه‌تر برگزار شود.

در پایان این مراسم پرچم اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/481/ح

 

نظر شما