شناسهٔ خبر: 47076067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بحرین در اوکراین

تیم ملی فوتبال بحرین برای برپایی اردوی آماده سازی به اوکراین سفر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، با اعلام سایت البوابة، تیم ملی فوتبال بحرین اواخر ماه جاری سفری پنج روزه به اوکراین انجام می‌دهد و در آنجا در تاریخ 23 مه یک بازی دوستانه بین المللی مقابل میزبان اروپایی خود انجام می‌دهد. تیم بحرین از 20 تا 24 مه در کیف خواهد بود.

در این اردو، آن‌ها در ورزشگاه مجتمع ورزشی متالیست در خارکیف به مصاف همتایان اوکراینی خود می‌روند. این بازی بخشی از تدارکات هر دو تیم برای مسابقات بین المللی آینده آن‌ها خواهد بود، که برای بحرینی‌ها شامل مسابقات مقدماتی مشترک آن‌ها در مسابقات جام جهانی فیفا 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 است.

بازی دوستانه اوکراین در دو دیدار آخر هفته آخر ماه مه است. آنها همچنین در 28 مه در خانه با مالزی روبرو می شوند. انتظار می‌رود بحرین با مربیگری هلیو سوزا، اردوی آمادگی محلی را از 15 مه قبل از پرواز به اروپا آغاز کند.

سوزا هنوز از تیمی که برای این دوره حساس دعوت خواهد کرد نام نبرد، زیرا قرار است سه بازی باقی مانده انتخابی بحرین در ماه ژوئن برگزار شود. آنها پس از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از بحرین به عنوان محا متمرکز میزبانی گروه C مقدماتی جام جهانی قطر نام برد، باید از عراق، ایران و کامبوج میزبانی کنند.

بحرین قرار است در 3 ژوئن، ایران در 7 ژوئن و سپس هنگ کنگ در 15 ژوئن به مصاف کامبوج برود. بحرین در حال حاضر با کسب نه امتیاز با کسب دو پیروزی و سه تساوی در رده دوم قرار دارد. عراق پس از سه برد و دو برد دیگر با 11 امتیاز پیشرو است. ایران با شش امتیاز سوم است اما تاکنون فقط سه مسابقه انجام داده و دو برد و یک باخت دارد. هنگ کنگ و کامبوج به ترتیب با پنج امتیاز و یک امتیاز جدول گروه C را تکمیل کردند.

نظر شما