شناسهٔ خبر: 47074921 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

تصمیم هیات نظارت دانشگاه آزاد بر لغو فعالیت دو اتحادیه دانشجویی

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: بر اساس تصمیم هیات نظارت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، شورای مرکزی دو اتحادیه اول و دوم دانشگاه آزاد که عملاً تعلیق شده بودند، حق فعالیت ندارند

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان»،  فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد ( اتحادیه اول) و سازمان اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد ( اتحادیه دوم) حق فعالیت ندارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش در این باره اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیئت نظارت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، شورای مرکزی دو اتحادیه اول و دوم که عملاً تعلیق شده بودند حق فعالیت ندارند و مقرر شد اداره کل تشکل ها بعد از برگزاری انتخابات تشکل‌های عضو نسبت به برگزاری مجمع عمومی و انتخابات شورای مرکزی اقدام کند.

جهانبین همچنین تاکید کرد: ملاک ما در تعاملات قانون است، انشالله بر مدار قانون بتوان فعالیت های سازنده و موثر را شاهد باشیم.

وی همچنین افزود: اتحادیه‌ها به جهت حالت جمعی ای که دارند، ظرفیت فراوانی برای فعالیت مطلوب به رشد در سطح ملی ایجاد می کنند، امید دارم این اتحادیه ها و نیز اتحادیه‌های جدید که بتوانند به صورت طبیعی از درون تشکلهای واقعی سربرآورند، نقش آفرین و رشد دهنده باشند./ فارس

نظر شما