شناسهٔ خبر: 47074629 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات قایقرانی روئینگ انتخابی المپیک/ نازنین ملایی راهی فینال و تیم ۲ نفره ایران سوم شد

تیم قایقرانی روئینگ ۲ نفره کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک، سوم شد و از کسب سهمیه باز ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در ادامه مسابقات روئینگ انتخابی المپیک، صبح امروز در توکیوی ژاپن نازنین ملایی در دور نیمه نهایی روئینگ تک نفره سنگین وزن بانوان به مصاف حریفان رفت.

ملایی در این دور با حریفانی از کشور‌های قطر، ژاپن، اندونزی، چین تایپه و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۸:۰۱:۷۴ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و به فینال A صعود کرد. در این رقابت پارو زنان ژاپن و چین تایپه اول و سوم شدند.

همچنین تا ساعاتی دیگر دور فینال این رقابت‌ها برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران در مواد تک نفره سنگین وزن مردان، تک نفره سنگین وزن بانوان و ۲ نفره سبک وزن بانوان برای کسب سهمیه المپیک با حریفان رقابت خواهند کرد.

در ادامه مسابقات روئینگ انتخابی المپیک در ژاپن، تیم روئینگ ۲ نفره ایران سوم شد و از کسب سهمیه باز ماند. مسابقات روئینگ انتخابی المپیک، امروز با برگزاری دور فینال ادامه پیدا کرد و در اولین رقابت نمایندگان کشورمان در تیم روئینگ ۲ نفره سبک وزن بانوان با ترکیب کیمیا زارعی و زینب نوروزی با حریفان رو به رو شد.

زارعی و نوروزی در رقابت با حریفانی از کره جنوبی، ویتنام، ژاپن، اندونزی و ازبکستان با زمان ۷:۲۳:۸۶ دقیقه در رده سوم ایستادند و از کسب سهمیه باز ماندند. در این رقابت پارو زنان ژاپن و ویتنام اول و دوم شدند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما