شناسهٔ خبر: 47072727 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اوج هیجان با ال‌کلاسیکو در هفته بیست و دوم

تنور لیگ برتر داغ شد

لیگ برتر فوتبال ایران پس از هفته‌ها تعطیلی دوباره از امروز آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

زاوش محمدی: آخرین بازی لیگ برتر از هفته بیست و یکم سوم اردیبهشت برگزار شد و گل گهر سیرجان موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست دهد و به رتبه چهارم صعود کند. هفته بیست و یکم در حالی برگزار شد که چهار تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد درگیر مسابقات آسیایی بودند و بازی های این چهار تیم به صورت معوقه برگزار خواهد شد. حال با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دوباره قطار لیگ برتر شروع به حرکت کرده است و دیدارهای هفته بیست و دوم از امروز آغاز خواهند شد.

شنبه؛ روز جنگیدن برای بقا

فردا شنبه هفدهم اردیبهشت سه دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار می شود و که در اولین دیدار مس رفسنجان از ساعت ۲۰:۴۵ به مصاف نساجی مازندران می رود. رفسنجانی ها با هدایت محمد ربیعی نتایج قابل قبولی در اولین فصل حضورشان درلیگ برتر کسب کردند و در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در رده ششم قرار دارند. آنها در حالی میزبان نساجی هستند که ببرهای مازندران با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند و در تلاش هستند تا با کسب سه امتیاز به قائمشهر برگردند. نساجی به تازگی هدایت خود را به ساکت الهامی سپرده و در دوبازی اخیر مغلوب پرسپولیس و سپاهان شدند. نساجی تحت هرشرایطی نمیخواهد بدون امتیاز رفسنجان را ترک کند و مسی ها هم به دنبال ادامه روند خوب شان هستند.

تنور لیگ برتر داغ شد

در دیگر دیدار فردا هم صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۱:۱۵ به مصاف هم خواهند رفت. صنعت نفت که یکی از بهترین تیم های نیم فصل اول بود، با مشکلات مالی روبرو شده و کمی از روزهای خوبش فاصله گرفته است. از طرف دیگر اراکی ها هم که نتایج قابل قبولی با رسول خطیبی کسب کرده بودند، پس از جدایی او هم توانستند این روند خوبشان را حفظ کنند و در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در رده پنجم لیگ برتر قرار دارند. اراکی ها با توجه به نتایجی که گرفتند منتظر لغزش تیم های بالا سری خود هستند و نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیایی دارند.

دیدار سوم فردا هم بین ماشین سازی تبریز و سایپا برگزار خواهد شد. دو تیمی که در انتهای جدول قرار دارند و هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند. مدیران سایپا به تازگی هدایت تیم خود را به فراز کمالوند سپردند و امیدوارند دستیار سابق فرهاد مجیدی در استقلال بتواند نارنجی پوشان را از انتهای جدول جدا کند و دوباره به روزهای خوبشان برگردند. از طرفی دیگر هم ماشین سازی که این روزها خبر لغو امتیازش شنیده می شود، تیم آخر جدول رده بندی است و سبزپوشان تبریزی هم می خواهند با کسب سه امتیاز فاصله خود را با تیم های بالایی کمتر تا شرایطشان را برای بقا بهتر کنند.

یکشنبه، حساس‌ترین روز هفته

ادامه بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر یکشنبه شب برگزار می شود. در حساس ترین بازی هفته، سپاهان در اصفهان میزبان پرسپولیس است. سپاهان در حال حاضر با ۴۴ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و شاگردان محرم نویدکیا به دنبال پیروزی در این بازی هستند. از طرفی دیگر سرخپوشان تهرانی که با نتایج خوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به پایان رساندند، با پیروزی در این بازی می توانند صدرنشینی خود را پس بگیرند و با برتری در بازی عقب مانده خود، با اختلاف ۳ امتیاز در صدر جدول بمانند. بازی رفت دو تیم در استادیوم آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تنور لیگ برتر داغ شد

در دیگر بازی یکشنبه شب، دو تیم پیکان و تراکتور به مصاف هم می روند. تراکتور با هدایت رسول خطیبی نتایج خوبی گرفته و در لیگ قهرمانان آسیا هم از گروه خودش صعود کرده است. همچنین پیکان هم با مهدی تارتار در میانه جدول حضور دارد و تقابل این تیم می تواند برای علاقه مندان به فوتبال دیدنی باشد.

در دیگر بازی مهم هفته، استقلال در تهران میزبان ذوب آهن است و تقابل این دو تیم همواره دیدنی بود. استقلال که نتایج قابل قبولی در لیگ قهرمانان گرفته می خواهد با برتری در این دیدار با روحیه بهتری به دربی برسد و از طرفی دیگر شاگردان مجتبی حسینی می خواهند با کسب سه امتیاز در این بازی فاصله خود را از منطقه خطر سقوط بیشتر کنند. ذوب آهن در ابتدای فصل و با هدایت رحمان رضایی نتایج خوبی نگرفت و مدیران باشگاه تصمیم گرفتند هدایت گاندوها را به مجتبی حسینی بدهند.

تنور لیگ برتر داغ شد

بیشتر بخوانید:

پیام نگران‌کننده بیرانوند درباره کنعانی‌زادگان/عکس

پیشنهاد عجیب و غریب عزیزی خادم به دادکان!

زمان پرواز باشوی استقلالی‌ها رسیده است؟

۲۵۶ ۲۵۱

نظر شما