شناسهٔ خبر: 47072379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هلال احمر بجنورد سه فرد گرفتار در سیلاب را نجات داد

بجنورد- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر بجنورد گفت: امدادگران این جمعیت سه فرد گرفتار در سیلاب روستای حاجی بیلر را که پنجشنبه شب در سیل گرفتار شده بودند،نجات دادند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم پرفند به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی بارش شدید باران پنجشنبه شب و جاری شدن سیل در برخی مناطق شهرستان بجنورد تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: بارش شدید باران در شهرستان بجنورد همچنین سبب آبگرفتگی برخی منازل شده بود که نیروهای امدادی برای تخلیه آب منازل اقدام کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در روزهای آینده نیروهای این جمعیت در حال آماده باش هستند.

بارش شدید باران که از بعداز ظهر روز پنجشنه در بیشتر مناطق خراسان شمالی آغاز شده بود منجر به وقوع سیل در برخی مناطق این استان شد.

بر اثر سیل روز پنجشنبه محور ارتباطی شهر سنخواست به جاجرم در جنوب شرقی استان و همچنین راه ارتباطی برخی روستاها بر اثر وقوع سیل بطور موقت بسته شد که نیروهای راهداری این محورها را بازگشایی کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی هم گفت: بارش شدید باران و تگرگ به برخی از راههای ارتباطی و مزارع کشاورزی و باغی به خصوص سردرختی های پنج شهرستان این استان خسارت وارد کرده است و نیروهای این مدیریت در تمامی شهرستان های استان به حالت آماده باش درآمده اند.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است که این خطه یکی از مناطق سیل خیز کشور محسوب می شود.

نظر شما