شناسهٔ خبر: 47070803 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی:

نفرت از رژیم صهیونیستی امروز به صورت یک واقعیت جهانی درآمده است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی به مناسبت بزرگداشت روز قدس، نفرت از رژیم صهیونیستی را یک واقعیت جهانی توصیف کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به مناسبت بزرگداشت روز قدس پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقَضَیْنَا إِلَىٰ بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا
جنایات نابکارانه رژیم اشغالگر قدس از ابتدای انجام ماموریت استعماری بریتانیای جلاد و آدم‌کش در پایان جنگ جهانی دوم تا به امروز که بیش از ۷۵ سال می‌گذرد، روز به روز در اعمال فجیع و جنایات شنیعی که انجام می‌دهد انسانیت را شرمنده ساخته است که انسان ممکن است دست به جنایاتی بزند که در سیمای زندگی حیوانی هیچ درنده‌ی خشن یافت نشود.

از ابتدای پیروزی انقلاب مقدس اسلامی که به دستور امام بزرگوار قهرمان‌ساز روز جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس نام‌گذاری شد، جنایات وحشیانه این رژیم متجاوز مشهور جوامع و ملل جهان شده، نفرت از اسرائیل امروز به‌صورت یک واقعیت جهانی درآمده است، لذا تکریم و بزرگداشت روز قدس به صورت یک فریضه اجتماعی در کنار روزه ماه رمضان درآمده و همه ساله حماسه روز قدس به وسیله شما مردم غیور و انقلابی خراسان در راهپیمایی‌های شکوهمند جلوه بزرگ استکبارستیزی را به منصه بروز و نمایش می‌گذاشت. متاسفانه با پیدایش ویروس منحوس کرونا، امسال دومین سال است که از اجرای این برنامه انقلابی ملت ما محروم شده‌اند.

امید است شما عزیزان در عرصه فضای مجازی و حضور در صفوف نماز جمعه با حفظ دستورالعمل های بهداشتی این حماسه را به اندازه میسور جبران نمایید، به امید نابودی رژیم ناپاک اسرائیل و ارباب جنایتگرش استکبار آمریکایی.

 

انتهای پیام//ز.ق

نظر شما