شناسهٔ خبر: 47070177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

کشف ۸۰۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در کاشان

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی کاشان اصفهان گفت: ۸۰۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) غیرمجاز قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی از کارگاهی متروکه و غیرفعال دریکی از شهرک‌های صنعتی این شهرستان کشف شد.

به گزارش فارس، حسین بساطی پیش از ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و به‌کارگیری دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز قاچاق در کارگاهی متروکه و غیرفعال دریکی از شهرک‌های صنعتی شهر کاشان مأموران پلیس امنیت اقتصادی مراتب را به‌طور ویژه در دستور کار قراردادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: مأموران پس از شناسایی محل موردنظر و هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در محل حاضر شدند و علاوه بر کشف ۸۰۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز قاچاق، یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

وی گفت: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و به‌ویژه امنیت جامعه، در صورت اطلاع ازاین‌گونه موارد موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان احشام در کاشان/ سرقت ۲۸۱ رأس دام

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در سطح دامداری‌های شهر مشکات رسیدگی به این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس کاشان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و کار شبانه‌روزی متوجه حضور سارقان در سطح شهر مشکات شدند و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه باند ۳ نفره سارقان را در حین سرقت شناسایی و درحالی‌که سارقان قصد فرار از سطح استان را داشتند در یک عملیات ضربتی و تعقیب و گریز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: طی بازجویی‌های فنی به‌عمل‌آمده در پلیس آگاهی، متهمان تاکنون به سرقت ۲۸۱ رأس از احشام دامداران در ۱۱ فقره سرقت به ارزش ۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه سرقت از اماکن با ضریب امنیتی پایین صورت پذیرفته است، به دامداران توصیه کرد: نسبت به مقاوم‌سازی و حفاظت فیزیکی استفاده از تجهیزات ضد سرقت در محل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا شاهد این‌گونه سرقت‌ها نباشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطرنشان کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ‌کس نخواهند داد.

برچسب‌ها:

نظر شما