شناسهٔ خبر: 47070074 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در آخرین جمعه ماه رمضان صادر شد؛

پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت روز جهانی قدس

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با صدور پیامی از فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان خواست همراه با سایر مردم جهان باحضور پرشور در فضای مجازی حمایت معنوی خویش را از مردم ستم دیده و رنج کشیده فلسطین اعلام دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «علیرضا سعدی پور»، بمناسبت فرارسیدن روز قدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرارسیدن روز جهانی قدس را با دعا برای ظهور آخرین منجی حضرت امام عصر(عج) و آزادی کامل قبله اول مسلمین گرامی می‌داریم.

 

جامعه فرهنگیان، کارکنان و مدیران دستگاه تعلیم و تربیت استان مازندران دوشادوش دانش‌آموزان و اولیای محترم آنان هرساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در روز جهانی قدس درحالت روزه به خیابان‌ها می‌آمدند تا ضمن سردادن فریاد مظلومیت مردم مسلمان فلسطین، به ظلم و ستمی که در مقابل چشمان مدعیان دروغین حقوق بشر در اراضی اشغالی جریان دارد اعتراض کنند. سنتی که در نخستین ماه‌های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بنیانگذاری شد و خیلی زود توسط آزادگان همه جهان از هر دین و آیینی به رسمیت شناخته شد.

 

دلیل خشم و عصبانیت رژیم جعلی اسراییل از جمهوری اسلامی ایران در همین است که با عَلَم کردن روز جهانی قدس در جهان، اجازه نداد این زخم کهنه جهان اسلام به فراموشی سپرده شود و جنایات دشمنان قدس، در پس پرده بماند.

امسال روز قدس 1400 را در شرایطی بزرگ می‌داریم که به دلیل شیوع کرونا و کنترل موج جدید و برابر دستورالعمل‌های بهداشتی، هر گونه تجمع و راهپیمایی ممنوع اعلام شد. به همین دلیل روز قدس امسال را در فضای مجازی گرامی می‌داریم و برگ‌های سند جنایت صهیونیسم را در گستره وسیع به اشتراک می‌گذاریم تا دنیا در این شرایط نیز صدای مظلومیت مردم مسلمان فلسطین را بشنود.    

 

یاد شهدای انتفاضه و قیام مردم فلسطین در اراضی اشغالی و همه طلایه‌داران جریان مقاومت را گرامی می‌داریم و ضمن بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و تجدید میثاق با منویات مقام معظم رهبری مُدَّظِلُّهُ العالی آرزو داریم شاهد روزی باشیم که زنجیر از این مردم و کشور فلسطین برای همیشه باز گردد.

 

 

علیرضا سعدی‌پور

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

نظر شما