شناسهٔ خبر: 47070036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بیانیه سپاه «عاشورا» به مناسبت روز جهانی قدس؛

منطقه نوین غرب آسیا بدون ویروس اسرائیل در حال شکل‌گیری است

سپاه «عاشورا» آذربایجان‌شرقی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سپاه «عاشورا» آذربایجان‌شرقی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرحیم

«روز قدس نماد و یادمان حق طلبی، آزادی خواهی و ظلم ستیزی با رژیم غاصب اسرائیل است. در جبهه باطل که بنای عمل بر «سانسور» و «بایکوت» استوار شده، این تدبیر هوشمندانه و راهبردی امام راحل بود که اشغال قدس شریف را در روزی از روزهای ماه مبارک رمضان، به سرفصل توجه افکار عمومی تبدیل کرد و آرمان قدس با روز جهانی قدس جانی دوباره گرفت.

روز قدس، قیام عمومی برای مقابله با تحریف واقعیت، قلب حقیقت و ممانعت از جابجایی «جلاد» و «شهید» است. روز قدس باطل السّحر سیاست های خصمانه غرب در حمایت از رژیم سفاک صهیونیستی است.

امروز تردیدی وجود ندارد که رژیم صهیونیستی با جنایت و تجاوز در حق ملت فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه از جمله لبنان و سوریه، رکورددار جرم و جنایت در جهان است.

با این همه؛ نشانه های اضمحلال رژیم غاصب صهونیستی پدیدار شده است و جسم نحیف این غاصب بی وجدان در احتضار و نابودی قرار دارد. این وعده صادق مرد میدان، حاج قاسم سلیمانی است. هم‌او که عمرش را در توانمندسازی جبهه مقاومت سپری کرد و در آخرین مکتوباتش خطاب به مجاهدان فلسطینی نوشت: «فجر پیروزی به یاری پروردگار نزدیک خواهد بود زنگ مرگ صهیونیست‌های متجاوز به صدا درآمده است»

اینک در آستانه روز جهانی قدس و در شرایط شیوع بیماری کرونا، با شیوه های ابتکاری یاد و نام و هدف این روز عزیز و عظیم را گرامی می داریم.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه همیشه سرفراز عاشورا بر این باوریم که تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و ایستادگی است و به فضل الهی و با تمسک به راهبرد مقاومت، منطقه نوین غرب آسیا بدون ویروس اسرائیل و میکروب کشنده امریکا در حال شکل گیری است.

سنصلی فی القدس بحول الله و توفیقه. انهم یرونه بعیداً و نریه قریباً
سپاه عاشورا»

انتهای پیام/

نظر شما