شناسهٔ خبر: 47069975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور مجازی ورزشکاران خراسان رضوی در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال نیز برای دومین سال پیاپی به دلیل ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود، گفت: جامعه ورزش استان با درج تصاویری با مضامین روز جهانی قدس در پروفایل‌های شبکه‌های پیام‌رسان و فضای مجازی و انتشار آن به صورت گسترده، حضوری پررنگ در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.

صاحب‌خبر -

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در رابطه با روز قدس و وظیفه جامعه ورزشی، اظهار کرد: همه می‌دانیم که مردم عزیز کشورمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین مراسم راهپیمایی برگزار کرده و انزجار خود را از اسرائیل اعلام می‌کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: امسال شرایط ویژه‌ای با توجه به ویروس کرونا بر کشور حاکم است و از آنجایی که جامعه ورزش هر ساله در این راهپیمایی حضور پر رنگ داشته و با لباس ورزشی حضور داشتند، امسال هم با هماهنگی حوزه معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان این مهم رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه قرار بر این است که همه جامعه ورزش با گذاشتن تصاویری از روز جهانی قدس در پروفایل‌های فضای مجازی و ارسال پیام‌هایی در این خصوص مشارکت خود را داشته باشند، خاطرنشان کرد: هدف جامعه ورزش و همه مردم گرامی داشتن این روز است.

فتاحی بیان کرد: اسرائیل مانند سال‌های گذشته باید بداند انزجاری که میان مسلمانان به‌وجود آمده همواره تقویت می‌شود و تا زمانی که قدس آزاد نشود مردم عزیز فلسطین به خانه برنگردند این اتفاق همچنان ادامه دارد، امیدوارم امسال آخرین سالی باشد که راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود و سال آینده آزادسازی فلسطین را جشن بگیریم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

نظر شما