شناسهٔ خبر: 47069891 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در جدال حساس یووه-میلان؛

سرنوشت دوناروما و رونالدو این هفته رقم می‌خورد؟

دیدار روز یکشنبه یوونتوس و میلان نه تنها می تواند سرنوشت دو تیم برای حضور در چمپیونزلیگ را رقم بزند، بلکه آینده ستاره های دو تیم نیز به آن بستگی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره یووه، برای بازی در چمپیونزلیگ نفس می کشد و جی جی دوناروما، دروازه بان میلان، نیز نمی خواهد در این رقابت ها غایب باشد. روز یکشنبه دو تیم در دیداری از سری آ به مصاف هم می روند و نبردی رو در رو برای حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ خواهند داشت.

 

 

روسونری هنوز منتظر تصمیم دوناروما است و این دروازه بان جوان همچنان تصمیم خود را برای تمدید قرارداد و ادامه کار در سن سیرو نگرفته است.

دروازه بان جوان و ملی پوش ایتالیایی میلان می خواهد که در چمپیونزلیگ بازی کند و طبق ادعای لا گاتزتا دلو اسپورت، رسیدن به تاپ فور و تضمین حضور در این رقابت ها در فصل بعد می تواند میلان را در راضی کردن این دورازه بان به ماندن، یاری کند.

هاکان چالهان اوغلو دیگر بازیکن میلان است که قراردادش رو به پایان است و در صورتی که میلانی ها مجبور شوند جایگزینی برای این بازیکن ملی پوش ترکیه ای بیابند، حضور در چمپیونزلیگ می تواند به آنها در بازار نقل و انتقالات کمک کند.

گمانه زنی ها در هفته های اخیر حتی از پیوستن دوناروما به یوونتوس حکایت داشت و رسانه های ایتالیایی ادعا کردند که مینو رایولا، مدیر برنامه های دوناروما، به میلان اطلاع داده که یوونتوس برای هر فصل به این دروازه بان جوان 10 میلیون یورو پیشنهاد داده است.

 

 

یوونتوس نیز با رونالدو در موقعیتی مشابه روسونری است؛ ستاره پرتغالی دستمزدی 31 میلیون یورویی دریافت می کند که با توجه به بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، پرداختش برای بیانکونری بسیار مشکل شده است.

گفته می شود که ستاره پرتغالی قصد جدایی از یووه را دارد اما این باشگاه ممکن است با مشکلاتی در رابطه با فروش او در تابستان مواجه شود.

از پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به عنوان دو مقصد محتمل رونالدو نام برده می شود و این ستاره پرتغالی در صورتی که یووه نتواند در فصل بعد از رقابت های چمپیونزلیگ حضور داشته باشد، بیش از پیش بر ترک تورین اصرار خواهد ورزید.

ادامه همکاری با رونالدو آن هم با دستمزد فعلی برای یوونتوس بسیار سخت خواهد بود اما برای بیانکونری یافتن مهاجمی که بتواند جای  CR7 را پر کند نیز آسان نخواهد بود.

یوونتوس و میلان روز یکشنبه در تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت و بسیاری معتقدند که بازنده این بازی فرصت حضور در فصل چمپیونزلیگ را زا دست خواهد داد.

در حال حاضر یوونتو و میلان هر دو با 69 امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول سری آ هستند و ناپولی با 67 امتیاز در تعقیب این دو و منتظر لغزش یکی از این دو غول سری آ است.

نظر شما