شناسهٔ خبر: 47069869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت روز جهانی قدس

سپاه فجر استان فارس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سپاه فجر استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

اسرائیل بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی نزدیک شده و رعب و وحشت بر جان متجاوزر گر آن رسوخ کرده است جوانان جبهه مقاومت روند سقوط اسرائیل را سرعت بخشیده اند ترکیدن بادکنک اقتدار صهیونیست‌ها محصول تفکر مقاومت و اسلام ناب است.

امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که اشغالگر سرزمین مقدس فلسطین و قدس شریف بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی نزدیک شده و رعب و وحشت بر جان متجاوزر گر آن رسوخ کرده است. این در حالی است که در سوی دیگر میدانِ کارزار، استحکام هر چه بیشتر اراده و ایمان لشکریان الهی در تقابل با نماد «شرّ مطلق عالم» و غاصب قبله اول مسلمین جهان مشاهده می‌گردد. آنچنانکه این عزم الهی موجب شکستن حصار به ظاهر امن اشغالگران گردیده است.

رژیم صهیونیستی در ۷۳ سال از حیات منفور خود همواره ضعف‌های خویش را در پوشش فن آوری برتر نظامی در مقابله با جهان اسلام پنهان می‌نمود، اما امروز جوانان جبهه مقاومت به برکت خون شهیدان این راه پرافتخار با رسیدن به قله‌های علم و ابزار دفاعی، هیمنه و شوکت ساختگی اسراییل را به سخره گرفته اند و روند سقوط اسرائیل را سرعت بخشیده اند.

واقعیت‌های امروز، فهم دقیق و بصیرت عمیق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در ۴۲ سال پیش مبنی بر نامگذاری روز جهانی قدس را نمایانگرتر می‌سازد. تدبیر و تصمیم مبارکی که موجب ایجاد موج مقاومت و تفکر استقامت در سراسر جهان در برابر سلطه صهیونیستی گردیده و زیباتر اینکه اراده الهی و اقدام مومنانه برخاسته از آن کلام نورانی، دشمن صهیونیستی را عزتمندانه و مقتدرانه به مرز اضمحلال رسانیده است.

روز قدس، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «روز تجمع آرمان‌های مسلمانان جهان در یک کلمه و یک جمله» است. در معنایی دیگر روز قدس به مثابه نرم افزار تولید قدرت و تغییر موازنه قوای به سمت جبهه مقاومت اسلامی است. به طور یکه امروز در سالگرد گرامیداشت ۴۲ ساله نامگذاری روز قدس، سرشکستگی صهیونیست‌ها و ترکیدن بادکنک اقتدار پوشالی آنان بر همگان مبرهن و روشن شده است؛ و این شکست محصول تفکر مقاومت در برابر سلطه با برگزیدن اسلام ناب است.

سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره همه ستاره گان آسمان شهادت و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی به ویژه مرد مومن و قدرت ساز امت اسلامی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همه پویندگان مکتب سلیمانی و مکتب مقاومت جهانی اسلام و دیگر ستارگان این راه مقدس اطمینان می‌دهد با پیروی مطلق از، ولی امر مسلمین حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) صراط مستقیم آن مجاهدان راه حق را تداوم بخشیده و بر این انتظار است که انتفاضه برآمده از خون شهیدان مقاومت بساط صهیونیسم جهانی را برچیند.

انتهای پیام/

نظر شما